' INFOLEX.LT > Diskusijos > Kaip nutraukti buto pirkimo sutarti?
INFOLEX.LT
15:24 Penktadienis, 2014 spalio 31 d. English English Lietuviškai Lietuviškai
Pradžia Teisės aktai Teismų praktika Studentai Visuomenė Mano
Šiandien portale
  • Naujienos
  • Renginiai
  • Diskusijos
  • Kas ką veikia
  • Darbo birža
  • Infolex formos
  • WWW nuorodos
  • Apie mus
  • Teisės aktai
  • Kodeksai
  • Populiariausi įstatymai
  • Naujausi aktai
  • Savivaldybių dokumentai
  • Teismų praktika
  • Dažniausiai cituojamos bylos
  • Populiariausios bylos
  • Naujausios santraukos
  • Susipažinkite
    Teisės mokymai NTA Teismai Advokatų kontoros Antstolių kontoros Notarų biurai Policijos komisariatai Teismai ERPF
     

    Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
    Paieška:   
    Diskusijos teksto dydis:  A  A  A  A  A 
     

    Pradžia > Visos diskusijos (LT) > Civilinė teisė > Kaip nutraukti buto pirkimo...


        


    Vytas ST 2008.05.19 17:06
    Sveiki,

    Su UAB "Gudeliu silas" savo vardu sudariau preliuminaria busto pirkimo-pardavimo sutarti, sumokejau avansine imoka ir laikiausi visu savo isipareigojimu. Kadangi sutarties pasirasymo metu padariau labai didele klaida ir nesikonsultavau su juristais - noriu padaryti tai dabar!!!
    Prasau pagalbos ir patarimu, kaip galima butu ta sutarti nutraukti??? Nes UAB "Gudeliu silas" vedzioja mane uz nosies: viena zada, kita daro, o kai padaro - griauna ir daro is naujo. Manes tokios salygos ir toks ju poziuris i mane, kaip i klienta, nebetenkina.
    Atidziai issinagrinejau sutarties nutraukimo skyriu sutartyje, paaiskejo, kad vienasaliskai as tos sutarties nutraukti negaliu. Gali tik jie... Ka isdidziai sako ir "Gudeliu silo" darbuotojai: neva "vienasaliskai Jus neturite teises nutraukti sios sutarties!"
    AR JIE TEISUS TAIP TEIGDAMI? AR YRA BUDAS VIENASALISKAI NUTRAUKTI TOKIA SUTARTI?
    Is anksto dekoju visiems uz pagalba ir patarimus...

    1. Zilvinas /Juf! 2008.05.19 17:36
    Pirma - reikia matyti visą sutarties tekstą. Antra - detaliai žinoti visas aplinkybes, o ne vien tik pasakymą "viena zada, kita daro, o kai padaro - griauna ir daro is naujo". Todėl su sutartimi ir visais kitais dokumentais žygiuokite pas advokatą/teisininką ir ten aptarsite sutarties nutraukimo perspektyvas. Tikėtina, kad perspektyvų visgi gali būti.

    2. neviskazinantis 2008.05.19 19:26
    drisiu ir as ikisti savo trigrasi.
    vien tik tas faktas, kad viena sutarties salis - verslininkas gali nutraukti sutarti, o kita sutarties salis pirkejas - fizinis asmuo negali jos nutraukti, kelia pagristu abejoniu del sutarties saliu lygiateisiskumo principo igyvendinimo.
    todel laikausi tos nuomones, kad sutartis gali buti nutrauktas lygiai tomis paciomis salygomis, kuriomis gali nutraukti kita sutarties salis, - verslininkas.
    taciau bet kokiu atveju reikia ziureti pacia sutarti, jos salygas, pardavejo elgesi ir pan. trumpiau tarian zilvino pasiulymas kreiptis i advokata/teisininka lieka galioti :)

    3. badigol 2008.05.20 09:55
    Jokia ne problema tokią sutartį nutraukti, nes visokie gudeliai ir šileliai tas sutartis pažeidinėja tiek, kad įrodyti esminį sutarties pažeidimą paprastai nekelia jokių sunkumų. Kitaip sakant, išdūrinėdami kitus, išsiduria patys.

    4. Vytas ST 2008.05.20 10:29
    to ZILVINAS: galiu papasakoti aplinkybes - pazadejo man "Gudeliu silas", kad grindu islyginamasis sluoksnis bus 12-14 cm, as persiplanavau buta, pasididinau vonios kambary, su rangovu pakeitimus susiderinau, bet kaip tikras tulas lietuvis dokumento, liudijancio to sluoksnio story is "Gudeliu silo" nepareikalavau (nors buvo zadeta, kad brezinius su visais pjuviais man persius). Galutinis rezultatas - islyginamasis sluoksnis 8 cm, nebeuztenka nuolydzio nuoteku vamzdziams grindyse slepti ir t.t. Jau nekalbu apie tai, kad kada benuvaziuociau y ta savo buta vis randu pridirbta nesamoniu: ne ten siena ismuryta, ne ten radijatoriai isvesti, ne ten vandentiekio atsakos padarytos ir pan.

    5. argumentai ir faktai 2008.05.20 10:41
    Kaip taisyklė tokios sutartys sudaromos visais atvejais labai palankios statybos bendrovėms. Gyventojas pasirašydamas tokia sutartį pareiškia kad viską suprato, viską išnagrinėjo, jam viskas labai patiko, nei baudos nei kitos sąlygos jo interesų nepažeidžia, salygos yra protingos, sažiningos ir etc. Iki avanso sumokėjimo ir sutarties pasirašymo gyventojas dėl šykštumo ir dėl neapdairumo tos sutarties pataisų per savo teisininką nepateikia. Iki sutarties ir avanso mokėjimo tas realu ir statybos bendrovės linkę dėrėtis. Po sutarties pasirašymo gyventojas tampa nepalankios sutarties vykdytoju. Pasirašyta sutartis šalims turi įstatymo galią.

    Bendrovės neretai turi savo notarą, kuriam pateikia tvirtinti 200 butų namą o kartais ir ne vieną su 1500-2000 rinkliavom-300 000 ...400 000*2, 3, ?. Gali pasisamdyti ir advokatą, kuris su teisėju tam pačiam medžiotojų būreliui priklauso.

    Padrasinančius patarimus derėtų vertinti atsargiai, kad paskui nelikt be buto ir be kelnių.

    6. bang 2008.05.20 11:01
    Visų pirma, patikslinkite ar sudarėte būsimo buto, ar preliminarią jau pastatyto buto pp sutartį.

    7. badigol 5. argumentai ir faktai 2008.05.20 11:07
    "Gali pasisamdyti ir advokatą, kuris su teisėju tam pačiam medžiotojų būreliui priklauso".

    Įdomu būtų sužinoti konkrečiau :)

    8. argumentai ir faktai 2008.05.20 12:02
    Medžiotojų būreliuose dalyvaujama narystės pagrindu.
    Medžioklės metų dažniausiai vyrai tyko žvėries, užkanda, džiaugiasi medžioklės laimikiu.

    Medžiojo meškas
    Pernai spalį medžiotojai advokatas x ir teisėjas y kartu su keturiais kitais medžiotojais išsiruošė medžioti meškų bei kitų egzotiškų trofėjų į Kareliją...Bet gal konkrečiau parašykite kas domina, narystė, ginklai, trofėjai?

    Tiesa, kaip vertinate rungimosi galimybes su advokatu, kuris kartu su teisėju taigoje meškų tyko?



    9. badigol 8. argumentai ir faktai 2008.05.20 15:21
    Advokato x ir teisėjo y vardai ir pavardės domina. Dar bylos, kuriose tas teisėjas x teisėjavo, tam advokatui y advokataujant.

    10. Vytas ST 2008.05.20 15:22
    to ARGUMENTAI IR FAKTAI: toks jausmas, kad esi(-ate) skaudziai nukentejes ir labai nusivyles Lietuvos teisine sistema. Is dalies galiu tave suprasti... Taciau as sia diskusija uzvedziau ne del mesku medziokles.
    Labai noreciau gauti vertingu patarimu apie tai, kokios yra siuo atveju mano teises ir kokie galimi budai nutraukti ankstesniuose komentaruose aprasyta sutarty? Kokiu keliu eiti ir ko gali is manes reikalauti "Gudeliu silas"???
    Uz kompetetinga informacija galeciau sumoketi (mano meilas Vytas@krepsininkas.lt). Is anksto dekoju uz betkokias nuorodas ar informacija.

    11. Vytas ST 2008.05.20 15:25
    PATIKSLINU: sudaryta yra "Preliuminari/pirmine busto pirkimo sutartis". Pilna sutarty reikes pasirasineti liepos-rugpjucio menesiais (ko as labiau nenoriu), kuomet "Gudeliu silas" atiduos man mano buta ysirengimui.

    12. bang 2008.05.20 15:36
    Ko gero, sudaryta preliminari būsimo buto pp sutartis, kuria "Gudelių šilas" įsipareigojo pastatyti namą/butą ir po to sudaryti su pirkėju šio buto pp sutartį. Paprastai prie tokių sutarčių pridedamas būsimo buto planas ir aptariamos kitos sąlygos, kurie yra sudedamoji preliminarios sutarties dalis. Jeigu jūs matote tam tikrų nukrypimų nuo sutarties, galite reikalauti juos pašalinti (arba pašalinti pats), taip pat reikalauti su šiuo susijusių nuostolių atlyginimo.
    "islyginamasis sluoksnis 8 cm, nebeuztenka nuolydzio nuoteku vamzdziams grindyse slepti" - o tai parduoda butą neįrengę nuotėkų sitemos ?

    13. badigol 10. Vytas ST 2008.05.20 15:36
    "Uz kompetetinga informacija galeciau sumoketi..."
    Viena vertus, tai už kompetentingą informaciją privalu mokėti, todėl tariamoji nuosaka nelabai tinka. Antra vertus, kodėl Jums netinka advokatų, besispecializuojančių NT srityje, teikiama informacija? Trečia vertus, kaip Jūs nustatysite, ar suteikta informacija kompetentinga?

    14. Vytas ST 12. bang 2008.05.20 15:48
    TAIP vonios kambaryje nuoteku sistema turesiu pasidaryti pats - nes butas perkamas su daline apdaila ir pagal mano turima sutarty vonios kambaryje "Gudeliu silas" neprivalo nieko yregti. Taip prie sutarties yra breziniai, aprasai ir kt. informacija. Deja sutartyje niekur nera nurodytas grindu islyginamojo sluoksnio storis. Nebuvo net nurodyta grindu garso izoliacine medziaga, kuri kaip pasirodo bus smelis (kaip senais gerais tarybiniais laikais).

    15. bang 14. Vytas ST 2008.05.20 15:55
    Jeigu tarp jūsų toks susitarimas buvo, paprašykite jo laikytis, o ne reikalauti sutarties nutraukimo. Nesudėtinga pakelti vonios grindis porą centimetrų. Iškart prasitieskite vamzdžius, o tai storesnį betono sluoksnį reiks mušti :)

    16. Vytas ST 13. badigol 2008.05.20 15:58
    Man tinka juristu, besispecializuojančių NT srityje, teikiama informacija! Bet jie kaip taisykle buna labai uzsieme, o ir ju ykainiai man sunkiai ykandami. Siame portale tikiuosi rasti ne toky uzsiemusy jurista, kurio ykainiai butu man prieinami.
    Deja del kompetencijos esi teisus, BADIGOL... Sito nepamatuosi ir nesusitikus nesuzinosi. Todel noreciau sulaukti laisku su ykainiais is teisininku, kurie sutiktu apsiimti mane konsultuoti sia tema.

    17. Vytas ST 15. bang 2008.05.20 16:08
    Deja negaliu kelti grindu aukscio, nes mano bute yra sustatyti panoraminiai langai (iki pat grindu). Stai va tu 4-6 cm man ir truksta dabar... Sutinku, kad nebuna padeties be iseities - ta prasme, kad galima rasti budu (borteliai, slenkstukai, sienu storinimas ir kt.) kaip paslepti tuos nuoteku vamzdzius. Bet tai nebuvo ytraukta y mano veiksmu plana ir tai man kainuos papildomus pinigus bei (greiciausiai) prarasta vonios dizaina. "Gudeliu silas" man atsisake tai kompensuoti ir kaip kompromisa pasiule neskaiciuoti man 2.000 Lt mokescio uz papildomus 2 m nuoteku vamzdzio virtuveje... juokas pro asaras...

    18. bang 2008.05.20 16:14
    Panoraminiai langai nuo grindų vonioje ?
    Gaukite iš įmonės tą pasiūlymą dėl kompensacijos už per žemas grindis raštu - turėsite rašytinį įrodymą, kad susitarimas dėl grindų aukščio buvo ir bendrovė jo neįvykdė. Tada galėsite drasiai reikalauti nuostolių atlyginimo už "tai man kainuos papildomus pinigus bei (greiciausiai) prarasta vonios dizaina", o ne 2000 lt vertės darbų.

    19. anupr@s 10. Vytas ST 2008.05.20 16:53
    Nesu nukentėjas, tačiau tam tikrų nusivylimo požymių atskirais atvejais yra. Pas ką jų nėra.

    Faktai: Preliminarios sutartys parengtos statybos bendrovių ir yra pakankamai nepalankios pirkėjams. Konkrečios sutarties suprantama turinio nežinau. Statybos bendrovės su milijoniniais pelnais galimybės bylinėtis platesnės, nei pirkėjo, kuris ima iš banko paskolą būstui įsigyti ir į bylą investuoti daugiau, turi ribotas galimybes.

    Ko konkrečiu atvėju nepasirašius pagrindinės pirkimo pardavimo sutarties gali reikalauti statybos bendrovė sunku pasakyti. Tai priklauso nuo sutarties turinio ir faktinių aplinkybių, kaip antai kokie nuostoliai statybos bendrovei gali susidaryti dėl sutarties nepasirašymo. Tačiau tokie motyvai kaip prarastas vonios dizainas greičiausiai teismo neįtikintu ir teisėtu pagrindu nepasirašyti pagrindinės sutarties nelaikytinas

    Konkretesnes perspektyvas pasakys kaip minėjo kolegos advokatas, susipažines su sutartimi.

    Argumentai: papildomas argumentas ginče su statybos bendrove galėtų būti naujasis NESĄŽININGOS KOMERCINĖS VEIKLOS VARTOTOJAMS DRAUDIMO ĮSTATYMAS, su sąlyga, kad nesažiningumo pasirašant, ir vykdant sutartį buvo.


    20. Vytas ST 18. bang 2008.05.20 16:55
    Ne, vonioje langas nepanoraminis :), bet as negaliu gi daryti 4-6 cm slenkscio y vonios kambary...
    O del rasytinio pasiulymo, tai nemanau kad jie "uzkibtu" tokiai provokacijai. Papildomu darbu suderinimo akte jie tiesiog neyrase tos pozicijos uz 2000 Lt, kuri yra mano naudai...
    Man reiketu patarimo is teisininko, KAIP IR KOKIAIS YSTATYMAIS/PUNKTAIS REMIANTIS esant reikalui as galeciau nutraukti sia sutarty su UAB "Gudeliu silas"(tai dukterine HANNERio kontora). Uz sia informacija as esu pasiruose sumoketi. Pasiulymus su ykainiais siuskit el. pastu.

    21. anupr@s 15. bang 2008.05.20 16:57
    Kolega, dėl antro sakinio pilnai su jumis sutinku:)

    22. Zilvinas /Juf! 20. Vytas ST 2008.05.20 19:01
    Jeigu sutartis yra daugmaž tokia:

    http://www.gudeliusilas.lt/documents/kliento_atmintine/GS_pa_preliminari_2007-11-27.pdf

    tai mano manymu, jos tokį akivaizdu neproporcingumą tikrai galima būtų panaudoti prieš pardavėją. Visgi, manyčiau, kad šiuo atveju geriausiai suveiktų advokato/teisininko surašytas išsamus raštas.

    23. badigol 2008.05.20 19:23
    Nežinau kaip kitiems, bet man susidarė nuomonė, kad tikroji ketinimo nutraukti preliminarią sutartį priežastis yra visai kita: sprogęs NT burbulas, ko pasekmėje labai suprantamas pirkėjo nenoras mokėti prieš metus sutartą "atominę" kainą už butą, kuris artimiausius kelis metus tik pigs. Taigi, kiek prarastumėte tiesiog nesudaręs pagrindinės pirkimo-pardavimo sutarties?

    24. Vytas ST 23. badigol 2008.05.20 23:25
    Ponas, BADIGOL, atkreipiu Jusu auksta demesy, kad pagrindines nutraukimo priezastis as isdesciau ankstesniuose savo komentaruose/atsakymuose, t.y. "Gudeliu silo" darbo principai ir poziuris y mane kaip y klienta.
    Prie viso to dar prideciau HANNERio valdybos pirmininko p. AVULIO pasisakymus televizijoje, kad "jo bendrove butu kainu tikrai nemazins ir y sy sastingy NT rinkoje jie ziuri netgi palankiai". Su tokiu poziuriu y esamus ir busimus klientus, jie tikrai neisparduos likusiu 50% butu "Gudeliu sile" ir man pasirasius pagrindine buto pirkimo sutarty nuo ateinancio rudens tektu gyventi nuolatiniu kaimynu remontu triuksme bei dulkese (mano name dar neparduota 66% butu ir sis skaicius nesikeicia praktiskai nuo pat naujuju metu) - manes netenkina tokia perspektyva.
    Ir kaina cia ne prie ko. Tikiu kad tokie butai kaip "Gudeliu sile" ir dar tokioje Vilniaus vietoje dar ilgai nekris zemiau 6.000 Lt/m2, kuriuos mokejau as.

    25. Vytas ST 22. Zilvinas /Juf! 2008.05.20 23:36
    TAIP, Zilvinai, sutartis yra beveik tokia pat! Man taip aktualiame 8-ajame skyriuje, kur minimos sutarties nutraukimo salygos, vienintelis skirtumas yra tas, kad nera 8.2.4 punkto, kuris pakeistas punktu 8.4. kurio esme yra "Pirkejas laiku neatlikes pilnos apdailos privalo sumoketi Pardavejui po 1000 Lt uz kiekviena uzdelsta savaite".

    Zilvinai, gal pats esi pakankamai kompetetingas parengti toky rasta (arba zinai tokiu, kas tai galetu padaryti) ir kiek noretum uz sia paslauga? Atsakymo laukiu el.pastu vytas@krepsininkas.lt
    Pasiulymus gali siusti ir kitu kompetetingieji susidomeje siuo reikalu.

    26. bang 2008.05.21 09:48
    Manau sutarties nutraukimas dėl nurodytų pretenzijų yra nerealus. Kaip ir numatyta sutartyje, pardavėjui reikia nurodyti trūkumus ir pareikalauti juos pašalinti. Jei nepašalins, pašalinti savo lėšomis ir reikalauti nuostolių atlyginimo.

    27. badigol 24. Vytas ST 2008.05.21 10:12
    Šiame komentare paminėtos priežastys, dėl kurių norite nutraukti sutartį, jau daug įtikinamesnės, nei per mažas grindų betono dangos storis. Beje, jos visgi labai glaudžiai susiję su NT burbulu... Gal būtų galima bandyt pritempti iki clausula rebus sic stantibus taikymo...

    28. Vytas ST 27. badigol 2008.05.21 11:01
    Kas tas "clausula rebus sic stantibus"???

    29. badigol 28. Vytas ST 2008.05.21 11:10
    Taigi pasigooglinkit :) Arba Civilinio kodekso 6.204 straipsnį skaitykit.

    30. bang 2008.05.21 11:31
    Nermanau, kad čia atsirado kokios nors aplinkybės (esminės), dėl kurių pp sutarties sudarymas prarastų prasmę, be to, tokia sutarties nutraukimo priežastis sutartyje nebuvo aptarta.

    31. badigol 30. bang 2008.05.21 11:44
    Pardavėjo parengtoje sutartyje nustatyti pirkėjo įsipareigojimai baigti visus buto vidaus apdailos darbus iki konkrečios datos. Galima teigti, kad ši sutarties sąlyga yra esminė. Pirkėjas turėjo teisėtą lūkestį, kad ir visuose kituose butuose vidaus apdailos darbai bus baigti panašaiai tuo pačiu metu, o jis su šeima galės džiaugtis tvarka, tyla ir švara patalpose ir teritorijoje bei paukštelių čiulbėjimu už langų. Dabar perspektyvoje - nesibaigiančios statybos plius dar visoks smulkus ir nelabai smulkus statytojo padarytas brokas. Taigi gal net ne CK 6.204 str., o iškart CK 6.217 str.?

    32. neviskazinantis 24. Vytas ST 2008.05.21 12:27
    negaletumete net gyventi. nes tai uztraukia administracine atsakomybe. kol namas nepriduotas, tol jis nepripazintas tinkamu naudoti pagal paskirti.

    33. bang 2008.05.21 12:30
    "dalinės apdailos darbų" sąvoka norminiuose teisės aktuose nėra apibrėžta.
    "baigti visus buto vidaus apdailos darbus iki konkrečios datos" - neteigiama, kad nebaigti VISI apdailos darbai. Kalbame apie kelių kv.m. vonios kamvario perdangos storį, kuris, beje, sutartyje apskritai neaptartas. Be to, ir terminas pats savaime nėra tokia esminė sutarties sąlyga, kurios pažeidimas leistų šiuo atveju nutraukti sutartį.
    Paukšteliai ir tyla kituose butuose nepriklauso nuo pardavėjo valios.

    34. badigol 33. bang 2008.05.21 12:42
    Kalbu apie kaimyniniuose butuose nesibaigiančias vidaus apdailas. Siekiant eliminuoti šią problemą sutartyse ir numatomi terminai, per kuriuos reikia užbaigti apdailą, bei sankcijos pirkėjui už tų terminų pažeidimą. Taigi sutartyje yra nuostatos, ginančios butų pirkėjų interesus. Tiki kitų butų pirkėjų, o ne to, kuris yra sutarties šalimi. Tačiau sutartyse nenumatoma net galimybė, kad pardavėjas nėsugebės per protingą laiką parduoti visų butų, o pardavinės juos labai ilgai, dėl ko name nuolat vyks nesibaigiantys remontai. Vadinasi, bus pažeista pirkėjo teisė į darbų kituose butuose užbaigimą protingais terminais, kuri nors tiesiogiai ir neįvardinta, bet kyla iš sutarties turinio. Klausimas, kiek toks pažeidimas esminis. Atsakymas gali būti ir pačioje sutartyje.

    35. neviskazinantis 34. badigol 2008.05.21 12:44
    tie terminai numatyti ne tylai ir rimciai uztikrinti, o tam, kad priduoti nama komisijai.

    36. neviskazinantis 34. badigol 2008.05.21 12:46
    paprasciausiai, siekiant isvengti teismonio ginco del nuostoliu atlyginimo, pardavejas pats paarys pilna apdaila ir taps siu butu savininku, tai deklaruodamas viesajame registre.
    todel pritempimas del nuostoliu atlyginimo del nepagristai uzdelsto neveikimo priduodant nama komisijai, gali tapti problematiskesnis

    37. bang 2008.05.21 12:53
    "bus pažeista pirkėjo teisė į darbų kituose butuose užbaigimą protingais terminais" :)
    Visi tie paukšteliai ir spėjamas triukšmas galėtų būti (tik teoriškai) pagrindu reikalauti žalos atlyginimo, o ne pagrindu nutraukti sutartį.

    38. neviskazinantis 37. bang 2008.05.21 12:55
    visiskai sutinku, tik pagrindas reikalauti atlyginti nuostolius, kuriuos reikes irodineti.
    taciau vel gi ne del rimties ir tylos, o tik del delsimo priduoti nama komisijai.

    39. badigol 2008.05.21 13:08
    -> Pirkėjas butą perka gyventi, o ne priduoti komisijai. Atitinkami ir jo lūkesčiai.
    -> Gali ar negali pardavėjas pats padaryti apdailą priklauso nuo jo finansinės padėties ir kiek giliai jis įklimpęs su neužbaigtais objektais. Niekas juk nesitikėjo, kad pirkimai taip staiga sustos ir įplaukos bagsis.
    -> Manau, kad nesibaigianti statyba labai rimtas pagrindas reikalauti sutarties nutraukimo. O kur dar visoks brokas ir brokelis. Tai, už ką pirkėjas mokėjo pinigus, atvaizduota kad ir atitinkamame interneto tinklapyje. Klausimas tame, kiek realus produktas skiriasi nuo paveiksliukų. Viskas turi vertę laike, todėl pirkėjui neįdomūs rezultatai, kurie gal bus, o gal nebus po daug metų...

    40. neviskazinantis 39. badigol 2008.05.21 13:17
    - pirkejas, pirkdamas buta nepastatytame name, zino, kad jame gales gyventi tik kai namas bus pripazintas tinkamu gyventi.
    - pardavejas, siekdamas isvengti ieskiniu teisme, pats atliks pilna apdaila, kad galetu priduoti nama komisijai.
    -jei namas bus pripazintas tinkamu, formaliai - statyba baigta.

    41. badigol 40. neviskazinantis 2008.05.21 13:22
    -> Taip, bet tam ir yra terminai, kad pirkėjas žinotų, kada tai nutiks...
    -> Mažai tikėtina, kad pardavėjas sugebės "apdailinti" visus savo objektus, kai sustoję pardavimai.
    -> Tebemanau, kad kalbėtina ne apie formalų baigtumą, o apie realiai gyventi tinkamą aplinką, vertą tų pinigų, kurie už ją buvo sumokėti.

    42. neviskazinantis 41. badigol 2008.05.21 13:28
    -tikrai taip.
    -pakankamai tiketina, nes tai gali buti piagiau, nei atliginti nuostolius.
    -valst instituciju sprendimai yra teiseti, kol jie nepanaikinti. reiketu gincyti sprendima pripazinti nama tinkamu gyventi, jei faktiskai jis nera tinkamas.

    43. badigol 42. neviskazinantis 2008.05.21 13:32
    Nebūtinai reikėtų ginčyti tą sprendimą. Tiesiog namas, nors ir tinkamas gyventi, gali neatitikti tų savybių, kurios buvo pažadėtos pirkėjui ir už kurias jis sumokėjo.

    44. bang 2008.05.21 13:58
    Kalbame juk tik apie perdengimo vonios kambaryje storį :)

    45. neviskazinantis 2008.05.21 13:59
    pagrindinis pazadas - pastatyti nama ir priduoti ji komisijai, kad jis butu pripazintas tinkamu gyventi.

    46. neviskazinantis 44. bang 2008.05.21 14:06
    jei sis perdengimas neatitinka STR reikalavimu, tai namas negalejo būti pripazintas tinkamu naudoti.
    nutraukti sutarties siuo pagrindu bus neimanoma;
    alternatyvos:
    nepasirasyti akto, arba pasirasyti ji su trukumais, nurodant juos ir reikalauti istaisyti broka

    paciam istaisyti ir pateikti saskaita

    47. bang 46. neviskazinantis 2008.05.21 14:09
    Aš ir nesakiau, kad čia pagrindas nutraukti sutartį, tik norėjau tkreipti dėmesį, kad su badigol pre daug išpėtojote temą :)

    48. badigol 44. bang 2008.05.21 14:13
    Na vien su ta perdanga tai aišku, kad neverta nė kalbėti apie sutarties nutraukimą. Čia reikia apie sugriautą gyvenimą ir į šipulius sudaužytas svajones kalbėti... :)

    49. Zilvinas /Juf! 25. Vytas ST 2008.05.21 15:30
    Deja, konkrečių teisinių paslaugų (ypač už pinigus :) šiuo metu neteikiu. Tačiau manau, kad Lietuvoje yra aibė teisininkų ar advokatų kurie mielai už tuos pinigus padirbėtų.

    50. Vytas ST 49. Zilvinas /Juf! 2008.05.21 17:42
    Parekomenduok ka nors...
    Kontaktus gali atsiusti meilu.

    51. Vytas ST 2008.05.21 18:34
    Nezinau kaip sifruojasi STR bet tikiu kad viskas ten pas juos atitiks ir jie pasistengs padaryti arba pataisyti taip, kad atitiktu. Beto Jusu diskusijoje yzvelgiu savoku "perdengimas storis" ir "grindu islyginamasis sluoksnis" (pastarasis yra dedamas ant "perdengimo bloko", o jy sudaro garso izoliacinis sluoksnis, betono risamasis sluoksnis ir dar kazkas tai man regis) painiojima.

    52. Vytas ST 48. badigol 2008.05.21 18:48
    Gal ne viskas taip ziauriai, BADIGOL, bet atsizvelgiant y visus anksciau isdestytus mano argumentus ir NT padety rinkoje, as tikejausi is "Gudeliu silo" bent jau pagarbos ir kompromisisko problemu sprendimo budo. Nes dabar yjungtas Pardavejo begis "mes statome, o tu skaityk ka pasirasei" manes tikrai nedziugina.
    Nedziugina ir tas namo pridavimo procesas! Taip, "Gudeliu silas" sake kad jie bus priversti neparduotuose butuose padaryti "kazkokia tai" (neva) pilna apdaila, nes namas turi buti priduotas IV-a siu metu ketvirty. Panasi situacija buvo ir tuose "termitynuose", kaip Linksmasis rajonas, Perkunkiemis ir kt. Neparduoti butai buvo yrengiti paciom pigiausiom ir prasciausiom medziagom. Ir visi naujai atsikele kaimynai GREZE, KALE, DAZE ir LUPO lauk visa ta slamsta (laminatus, sviestuvus ir nevietoje yrengtas rozetes), kury reikejo persidaryti norint normalej gyventi. Tai bene viena svariausiu priezasciu, kodel ieskau budu nutraukti sia sutarty ir atsisakyti paties perprojektuoto buto, kuri buvau spejes net ysimyleti...

    53. Vytas ST 2008.05.21 18:51
    Bet visa tai kolkas ir lieka tik diskusija, nes meilo siulancio realia pagalba paspirginti "Gudeliu silo" padus as taip ir nesulaukiau. Aciu visiem uz idejas, kabliukus ir pena mintims...

    54. badigol 52. Vytas ST 2008.05.21 19:19
    Beje, o tame Gudelių šile gamtinėmis dujomis nesmirda? Aš kiek esu buvęs ten už "Neste" degalinės panašiai tose vietose, tai priklausomai nuo vėjo krypties labai dažnai būdavo tas bjaurus kvapas. Lyg dėl dujotiekio ar dujų paskirstymo stoties kažkokios... Ir dar. Būsimasis Vilniaus apvažiavimas ar ne pro pat Gudelius eis?

    55. neviskazinantis 52. Vytas ST 2008.05.21 19:27
    kita sutarties salis visiskai neprivalo buciuoti kitai sutarties saliai ranku, ar listi ten kur saule nesviecia. ji turei teise reikalauti kad sutarties salis laikytusi sutarties, nes sutartis sutarties salims turi istatymo galia.
    Jusu argumentai visiskai nepagristi. nei kaimynai triuksmaus turite teise kreiptis i savivaldybe, ar policija del viesosios rimties trukdymo. prie ko cia pardavejas?
    kaip turetu elgtis kaimynai, jei Jus savo perprojektuota mylyma buta nuspresit vel perprojektuoti jau po namo pridavimo tinkamu? tai negi tai butu kaimynams pagrindas kaltinti pardaveja?
    sutarti visada galite gincyti. tam geriausia kreiptis i advokata.
    p.s. STR - statybu techniniai reikalavimai.
    p.s.2 "skupas" moka du kartus. kas is to, kad Jums kazkas is cia parasys pretenzija, na ieskini, bet i teisma pedinsite Jus pats, o ten atsakovo advokatas kai pazers klausimu, tai neturesit atsakymu.
    isiskaitykite i bang kometarus, tai zmogus turintis ne maza kompetencija teisminiuose gincuose, nes tiesiog tai jo darbas.

    56. Vytas ST 2008.05.22 13:41
    OK, ysiskaiciau y BANG komentarus. Akivaizdu, kad zmogus zino apie ka kalba ir nera seip rasinetojas. ACIU jam uz tai. Bet skaitant jo komentarus kyla jausmas, kad sutarciai nutraukti turi buti "rimta/pakankama" (tik va tas rimtumas nesupratau pro kieno prizme matuotas) priezastis.
    Mane tokiu atveju domina:
    Ar as galiu nutraukti sia sutarty todel, kad TIESIOG nebenoriu sito buto, nes nebuvau (arba buvau klaidingai) informuotas apie daugely su juo susiijusiu dalyku (grindu storis, velyvi kaimynai, aptarnavimas ir t.t.), kurie nebuvo ytraukti y sutarty, taciau nebetenkina mano kaip pirkejo lukesciu? Mano nuomone tai yra pakankamai rimta priezastis. Tikiu, kad "Gudeliu silui" turint mano parasa ant sutarties atrodo priesingai.
    Todel logika vercia mane manyti, kad turetu buti budas nutraukti BETKOKIA sutarty - klausimas tik kompensacijos dydyje ir ko uz tai gali reikalauti nenorinti sutarties nutraukti salis, t.y. "Gudeliu silas"?

    57. Keits 2008.05.22 14:41
    Jeigu advokatas ar kitas prityręs teisininkas surašytų raštą ir pateiktumėte jį Gudelių šilui, gal pradėtų su Jumis kalbėtis kitaip (ieškoti kompromiso). Yra daug būdų kaip apginti Jūsų teisėtus lūkesčius ir interesus, bet:
    1. Jūs turite tam pasiryžti, įvertinant tai, kad procesas gali ilgai užsitęsti ir visad egzistuoja nors ir maža galimybė jį pralaimėti.
    2. Pasirinkti advokatą (žinant, kad geras advokatas nepigiai kainuoja)

    58. neviskazinantis 56. Vytas ST 2008.05.22 14:52
    jei nebenorite - parduokite.
    kaip suprantu pinigai jau sumoketi.
    velyvui kaimynai ne priezastis, aptarnavimas - pardavejas neisipareigojo nesti kava i lova, taciau numate kas administruos pastata, tai "aptarnavimas" yra.
    Jūsų lukesciai - kad namas butu pripazintas tinkamu. net neabejoju, kad pardavejas tinkamai igyvens si termina.
    o del viso kito galite reikalauti nuostoliu atlyginimo jei pavyks juos irodyti.

    59. badigol 58. neviskazinantis 2008.05.22 15:25
    -> Sutarties 7.5 punktas: "PIRKĖJAS iki visiško apdailos darbų atlikimo pagal šią sutartį dienos įsipareigoja be atskiro raštiško PARDAVĖJO sutikimo BUTO neparduoti, nepadovanoti, kitaip neperleisti trečiajam asmeniui, neįkeisti bei kitaip neapriboti savo teisių į įsigytą BUTĄ."
    -> Na, sutikimą pardavėjas gal ir duos, o iš kur siūlote imti pirkėjų? Juk kol kas dar nenorės žmogus parduoti už tiek, už kiek pirko ar net pigiau.

    60. bang 56. Vytas ST 2008.05.22 15:26
    Niekas per prievartą neprivers pasirašyti pagrindinės buto pp sutarties. Per preliminarioje sutartyje nustatytą terminą jos nesudarius, preliminarioji sutartis baigiasi ir atskirai jos nutraukinėti nereikia. Aišku, reiks sumokėti preliminarioje sutartyje nustatytas baudas ir atlyginti kitus pagrįstus nuostolius.
    BET,
    tam tikri šalių veiksmai ir aplinkybės gali liudyti apie pagrindinės pp sutarties sudarymą, tik jos tinkamai neįforminus. Dalies pp kainos sumokėjimas, priėmimo-perdavimo akto pasirašymas, buto raktų pirkėjui atidavimas, pirkėjo apsigyvenimas bute, tvarkymasis jame, šalių derybos dėl įvairių trūkumų taisymo, šių darbų atlikimas, pirkėjo savarankiškai ar trečiųjų asmenų pagalba atlikti darbai bute ir t.t. ir pan. teismo gali būti pripažinti kaip savininko nuosavybės teisių į butą įgyvendinimas ir liudyti apie faktinį pp sutarties sudarymą, tik tinkamai jos neįforminus. Jei pirkėjas atsisako įforminti sandorį notarine tvarka, pardavėjas gali kreiptis į teismą su reikalavimu pripažinti sandorį galiojančiu.

    61. Zilvinas /Juf! 2008.05.22 15:27
    Vienoje pusėje yra vartotojas, kuris pagrįstai jaučiasi iš dalies apgautas, ir kuris gali kelti triukšmą, pasitelkti žiniasklaidą, vartotojų teises ginančias organizacijas ir dar bala žino ką. Kitoje pusėje - galinga kompanija, su visomis galimybėmis mesti sunkiąją artileriją į kovą (jeigu tik nuspręs, kad to reikia). Įstatymas gi yra kažkur per vidurį. Mūšyje, ko gero, nuostolius patirs abi pusės. Absoliučiomis sumomis, spėčiau, kad labiau kentės kompanija, santykinėmis - visgi vartotojas... Todėl tokiais atvejais visgi rekomenduočiau šaltojo karo metu gerai išbandytą strategiją - ginklais mojuoti, bet nepulti, o naudoti juos, kaip argumentą derybose. Derybomis pasiektas rezultatas, tikėtina, bus naudingesnis abiems šalims. Tačiau derybos su verslo gigantais yra rimtas reikalas, ir tam tikrai verta pasitelkti tos srities žinovą.

    Tiek laisvo pobūdžio pasamprotavimų :-).

    62. Vytas ST 58. neviskazinantis 2008.05.22 19:03
    Arba as neteisingai nupiesiau situacija arba nevisi mane supratote teisingai. Kompensacija sioje vietoje butu ne man, o "Gudeliu silui"!!! T.y. mane domina KO JIE GALI(TURI TEISE) REIKALAUTI IS MANES UZ VIENASALISKA SUTARTIES NUTRAUKIMA? As neturiu ambiciju is ju dar kazko gauti, nes jie juk nepazeidzia pasirasytos sutarties - tai logiska. Jie tik elgiasi su manimi kaip ne su klientu ir tai mane nervina. Nes uz buta ketinu sumoketi jiems daugiau nei puse mln. Lt (kol kas ymokejau tik avansa 120 tkst. Lt) ir noriu kad jis atitiktu auksciau isvardintus mano lukescius.

    63. Vytas ST 2008.05.22 19:06
    Tad lieka vienintelis klausimas: KO IR KUO REMIANTIS IS MANES GALI REIKALAUTI "GUDELIU SILAS", JEI AS NORECIAU VIENASALISKAI NUTRAUKTI SU JAIS SIA PRELIUMINARIA BUSTO PIRKIMO PARDAVIMO SUTARTY? IR KAIP APSKRITAI PRIVERSTI JUOS DUOTI ATSAKYMA Y ELEMENTARU KLAUSIMA:
    "Prasau Jusu per viena darbo savaite pateikti man visas Lietuvos istatymams nepriestaraujancias salygas, pagal kurias as galeciau vienasaliskai nutraukti preliuminariaja busto pirkimo-pardavimo sutarti Nr. GS-xx-xx, sudaryta tarp manes ir UAB "Gudeliu silas"????????????
    Nes jie man antra karta atsako, kad (cituoju):
    "Vienasaliskai nutrautki sutarti galimybes nebera. Siuo atveju gali buti nutraukimas tik saliu susitarimu. <..> saliu susitarimu nutraukiant sutarti is Jusu bus pareikalauta kompensuoti atsiradusius nuostolius. Siai dienai ju tiksliai ivardinti negalime, <..>. Preliminariai tai galetu buti apie 10% turto vertes."
    Uz ka tie 10%, kaip ir kodel? Vienok tai susidadrytu nemenka suma ir man ydomu kodel jie nori taip brangiai nusipirkti sau reklama?..

    64. lex@s 63. Vytas ST 2008.05.22 20:16
    Kaip paklausėte, taip Jums ir atsakė. Savo poziciją turite turite artikuliuoti patys. Kol kas tuščios kalbos. Pradėti reikia nuo faktinių aplinkybių išsiaiškinimo. Gal objektyviai nėra taip, kaip čia papasakojote, o gal priešingai - viskas dar blogiau nei Jums atrodo. Nukrypimų nuo projekto nustatymą daug protingiau pavesti atestuotam statybų specialistui nei teisininkui. Tik išsiaiškinus ir įvertinus trūkumus spręstina, ar jie pakankami, kad būtų galima pradėti kalbą apie sutarties nutraukimą šiuo pagrindu. Kitu atveju kalbėtina tik apie trūkumų šalinimą. Tinkamai manipuliuojant pretenzijomis net ir dėl smulkių, bet gausių trūkumų, galima pasiekti, kad pardavėjas apsidžiaugs gavęs pasiūlymą nutraukti sutartį. Kitos veiklos kryptys - pirkėją diskriminuojančios sutarties sąlygos ir pasikeitusi nekilnojamojo turto rinkos situacija. Mažų mažiausiai tai yra prielaidos siūlyti pardavėjui derybas dėl sutarties sąlygų pakeitimo.

    65. faktai 2008.05.22 20:29
    Pirkdamas turta uz 500 000 be reikalo taupote "tinka juristu, besispecializuojančių NT srityje, teikiama informacija! Bet jie kaip taisykle buna labai uzsieme, o ir ju ykainiai man sunkiai ykanda"

    Jokio atsakymo i tokius retorinius klausimus UAB'ė duoti neprivalo, bet tikėtina kad atsakyma duos ir jis bus toks "sutartyje ir kituose ją lydinčiuose dokumentuose išdėstytos sąlygos griežtai atitinka Lietuvos įstatymus"

    Vienašališkai ir be pagrindo nutraukus sutartį (kaip net ir jus pastebėjote "As neturiu ambiciju is ju dar kazko gauti, nes jie juk nepazeidzia pasirasytos sutarties - tai logiska") reikės atlyginti nuostolius. Aplinkybė kad "Jie tik elgiasi su manimi kaip ne su klientu ir tai mane nervina" teisiškai nereikšminga.

    Nuostolių dydis galėtų susidaryti iš banko procentų, prarastų klientų ir etc. - 10 procentų. Čia geresniu atvėju. Jei bendrovės advokatas veiks itint išradingai, nuostoliai gali siekti daugiau pvz 15-20 procentų.

    Galima prognozuoti, kad nepagristai nutraukus sutartį, šis klausimas
    iš bendrovės puses bus sprendžiamas itint principingai, kad atgrasinti pirkėjus nuo bereikalingo ožiavimosi.

    Reikalas ne tame kad nt advokatai užsiėmė ar šio portalo dalyviai neismano ar jiems nereikia pinigu, todel neatsiuncia pasiūlymi į el. paštą, o tame kad norite kaip nebūna.

    Bet jei manote, kad esate teisus ir norite pasinaudoti gerų žmonių iš interneto teoriniais samprotavimais, pas notarą neikite ir sutarties nepasirašykite. Tiesa, jei kažkas praras 50 000 ar daugiau aš nekaltas.

    66. bang 2008.05.23 09:08
    Kada preliminarioje sutartyje numatyta pasirašyti pagrindinę pp sutartį ? Kokios preliminarioje sutartyje numatytos baudos ? Ar yra aplinkybių nurodytų mano 60 kom. ?

    67. badigol 66. bang 2008.05.23 09:55
    -> Sutarties 7.8. punktas: "PIRKĖJAS įsipareigoja per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo BUTO apžiūros akto pasirašymo, jeigu kita data nėra nurodoma BUTO apžiūros akte, pasirašyti PAGRINDINĘ SUTARTĮ...".
    -> Sutarties 7.7. punktas: "PARDAVĖJUI pranešus apie BUTO dalinės apdailos atlikimą, PIRKĖJAS įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo informavimo apie tai dienos atvykti ir pasirašyti BUTO apžiūros aktą".
    -> Dėl baudų. Šiai dienai pirkėjas yra įmokėjęs 120000,- Lt. Mažiausiai tiek ir praras, jei užėmęs tokia keista internetinės "savigynos" poziciją nepasirašys pagrindinės sutarties.

    68. bang 2008.05.23 10:38
    Iš čia ? http://www.gudeliusilas.lt/documents/kliento_atmintine/GS_pa_preliminari_2007-11-27.pdf
    Įdomus 7.14 p.
    Bauda 8.22 p. 10 proc. nuo pp kainos. Na, joks teismas tiek nepriteis, ypač atsižvelgiant į aplinkybę, kad Pardavėjui bauda apskritai nenumatyta. Jeigu pirkėjas mano, kad butas nebevertas 500000 Lt, - gali apsimokėti nepasirašyti pagrindinės pp sutarties, ypač iškasus kokių trūkumų.

    69. bang 68. bang 2008.05.23 10:39
    oj, įdomus 7.14 p.

    70. bang 2008.05.23 10:39
    nu kas čia man, 7.12 p. :)

    71. badigol 70. bang 2008.05.23 10:53
    Gal šio punkto buvimas aiškintinas tuo, kad nenumatant būsimų gyventojų tokių įsipareigojimų, "Vilniaus energijai" nebūtų apsimokėję tiesti šiluminės trasos iki Gudelių šilo?

    72. badigol 68. bang 2008.05.23 11:09
    Dėl 8.22 punkto tai teoriškai viskas taip, bet praktiškai NT vystytojų veikla dažniausiai juk organizuojama taip, kad iš jų nieko nepaimsi: statomi namai jau įkeisti, o jokio kitokio turto nėra - nebent ofiso baldai ir įranga, jei jie ne nuomoti :/ Būna, kad apskritai viskas organizuota pagal "finansinės piramidės" schemą... Taip kad įtariu, jog praktiškai būtų galima tik kankorėžių tame Gudelų šile pasirinkti.

    73. bang 71. badigol 2008.05.23 11:12
    Preliminarioje sutartyje yra kupeta nuostatų ribojančių pirkėjų (kaip savininkų) nuosavybės teisių apimtį (pardavėjo reklama ant namo sienų be savininkų sutikimo, savininkų atsisakymas nuo pirmumo teisės pirkti bdn, 10 m įsipareigojimai tretiesiems asmenims ir pan.). Tosk vaizdas, kad ir po buto pp pardavimo butas dar priklauso ir pardavėjui :)

    74. badigol 73. bang 2008.05.23 11:21
    Panašiai tą ir turėjau omenyje rašydamas 3 komentarą, vienok dabar mano rožinę viziją temdo ta aplinkybė, kad 120000,- Lt jau įmokėta...

    75. bang 2008.05.23 12:10
    Įmokėtą galima susigrąžinti :)

    76. badigol 75. bang 2008.05.23 12:15
    Prisiteisti ir susigrąžinti yra ganėtinai skirtingi dalykai :)

    77.  faktai 2008.05.23 13:19
    Šykščiam pirkėjui, kuris didesnį dėmesį pasirašydamas preliminaria sutartį skyrė vonioms grindims ir panoraminiams langams, bet ne pačiai sutarčiai, laukia dar vienas spyris.

    Pagrindinė pirkimo-pardavimo sutartis pas notarą. Tas notaras, kuris aptarnauja 100-200 butu namų kvartalus tikėtina iš peties pasistengs statybos bendrovės naudai. Pastebėta, kad tie notarai, kurie įprastomis aplinkybėmis veikia dorai ir protingai, gave pasiūlymus su butų kvartalais į sutartis prirašo tokių niekų, dėl kurių patys raudonuoja ir nemoka paaiškinti pvz pirkėjas nuo sutarties pasirašymo įsipareigoja per 2 dienas įstoti į bendriją arba įsipareigoja 10 metų kažkokius patarnavimus ten šiukšlių išvežimo darbus pirkti iš uab'ė " ....." Jei nevykdo įsipareigojimu 5.1 - 5.34 punktuose moka pirkėjui bauda 100 už kiekvieną dieną, kol nenutraukia pažeidimo.

    Supeikti parausta, bet projektą taiso labai nenoriai :)

    78. az 2008.09.15 11:58
    Šmaikščiai ir vietom kvalifikuotai čia diskutuojat, tačiau, mano galva didžiausia kvailystė pirkti neužbaigtą gaminti daiktą. šiuo atveju - butą. vargu ar pirktumėt batus, knygą ar automobilį su daline apdaila. gi čia už katę maiše neretai sukišami viso gyvenimo pinigai, lendama į ilgalaikes paskolas.

    79. Vytas ST 2008.11.10 20:32
    Sveiki, visi.
    Praejus geram pusmeciui, gryztu prie man aktualios temos - nelemtojo "Gudeliu silo". Dviem zodziais nenupasakosiu kokiu cirku imasi Hanneris visiskai sprogus NT burbului, todel KVIECIU ATSILIEPTI VISUS GYVENVIETEJE "GUDELIU SILAS" BUTUS PIRKUSIUS/PERKANCIUS IR TUO NEPATENKINTUS ZMONES.
    Laukiu laisku (vytas@krepsininkas.lt) is visu, kurie jauciates apgaudinejami ir galbut net teisiates (girdejau, kad jau yra ir ne vienas toks pirkejas) su sia vis liudniau garsejancia bendrove (http://www.vakarozinios.lt/lt/naujienos/lietuva/verslas_ir_ekonomika/hanner_statybos_virto_musio_lauku). Susitiktume, pasitartume, pasidalintumeme patirtimi - galbut gimtu efektingi kolektyviniai sprendimai?

    80. mex 2008.11.16 18:40
    Noreciau paklausti, ar kas girdejote apie tai, kad gudeliu sile kas jau butu issinuomojes buta pagal isperkamaja nuoma?

    Jūsų komentaras/atsakymas
    DĖMESIO: Jūs galite rašyti žinutę ir neprisiregistravęs sistemoje. Jei nesate užsiregistravęs ir norite tai padaryti nemokamai - spauskite čia.

    Prieš rašydami-perskaitykite  Privatumas
    Vardas (Nick)* Rodyti nuorodą į mano asmens kortelę portale
    El. paštas Rodyti mano el. paštą
    Atsakymas į Atsakymas privatus (matys tik gavėjas ir autorius)
    P.S. Rašyti privačiai galima tik pažymėtiems žvaigždute
    Komentaras*
    Saugos kodas*
       Įrašykite saugos kodą, kurį matote piešinėlyje


    PASTABOS:
    1. Neįžeidinėkite diskusijų dalyvių;
    2. Neįžeidinėkite teisininkų bei teisinės sistemos.
    3. Nekurstykite rasinės ar tautinės diskriminacijos.
    4. Mes tikimės, kad diskusijose dalyvauja išsilavinę ir kultūringi žmonės.
    5. Reklaminiai skelbimai bus šalinami be įspėjimo.
     
     
    © UAB Lexnet
    tel. (8-5) 277 9832, faks. (8-5) 277 9831
    el. paštas: portalas@lexnet.lt