|
|
| Diskusijos |
teksto dydis:
A
A
A
A
A
|
|
|
tikras vaiko tėvas nori atlikti DNR testą
*Už diskusijų dalyvių išsakytą nuomonę neatsakome
|
Elada
|
2006.09.06 17:35
|
Sveiki.Mano vyras nori atlikti DNR testą.Kadangi jis tėvyste neturi pagrindo abejoti,manau,kad bandys suklastoti tyr.rezultatus.Jau seniai man ta mintis neduoda ramybės,bet šiandien paskaičiau
komentarą,kur parašyta,kad jei ieškovas turi pažinčių pvz. VRM,tai testo rezultus galima "padaryti"
palankius suinteresuotam asmeniui.Nejaugi laboratorijos darbuotojai tokie nesąžiningi ir jiems nesvarbios jų darbo vietos,kad klastotų tokius svarbius tyr.rezultatus?O kaip kaina? Manau, kad tokia "paslauga" turėtų brangiai kainuoti? Net brangiau už patį tyrimą.Kokia jūsų nuomonė?
|
|
|
1. Zilvinas /Juf!
|
2006.09.06 17:43
|
|
Nematau dideles bedos. Jeigu tikras tevas apgaules budu bandys atsiriboti nuo savo nuosavo vaiko, tai velniam toks tevas reikalingas... O siaip, tai svarbu ne tai ar jis turi/neturi pagrindo abejoti tevyste, bet ar jus pati turite/neturite analogisko pagrindo. ;-)))
|
|
|
2. Elada
|
2006.09.06 18:19
|
|
Aš neturiu pagrindo abejoti,todėl sutinku atlikti testą.Bet klausiau visai ne to.Apgaulės būdu jam laimėjus bylą,patapčiau apgavike, o tokia nesu.Pakartoniam DNR testui neturiu pinigų.
|
|
|
3. Genas
|
2006.09.07 10:28
|
|
Jei nepasitikite VRM, tai ir nesutikite ten atlikti DNR testo. Siulau kreiptis i A.Garmaus teismo medicininiu tyrimu biura, jis siuos testus atlieka uzsienyje, jokiu klastociu. Ir dar, jei vaikas nepilnametis, tai tevas turi gauti is mamos sutikima del tokio testo atlikimo, nes kitaip bus pazeistos vaiko teises.
|
|
|
4. giedriasas
|
2006.09.07 19:39
|
|
o kiek kainuoja DNR testas?
|
|
|
5. Elada
|
2006.09.08 14:46
|
|
780 Lt
|
|
|
6. Elada
|
2006.09.08 14:59
|
|
Šiaip tai jau po laiko.Tyrimui kraują jau paėmė.Nežinojau,kad galiu nesutikti atlikti DNR Romerio univ.laboratorijoje, nes man sakė, kad teismas siunčia ten atlikti tyrimus.Manau, kad jei rezultatai bus suklastoti,galėsiu užginčyti teismo sprendimą ir reikalauti atlikti tyrimus kitoje vietoje? O dėl vaiko teisių, tai jos pažeidinėjamos dalyvaujant VTAT atstovams, idant nebūtų pažeistos tėvelio teisės
|
|
7. Anonymous 6. Elada
|
2006.09.28 15:33
|
|
Atsisakyti DNR tyrimo pagal istatymus nelabai galima. Jei vyras nori isitikinti ar jis tikrasis tevas, jis gali kreiptis del DNR tyrimo, jei motina nesutinka, automatiskai pripazystama jog jis nera vaiko tevas.
Taip kad atsisakysi, vadinas tevystes nepripaisys jam.
Pas mane panasi sitoacija. Issiskyrem su mergina kai ji jau buvo nescia, istekejo uz kito ir gimus vaikui suteike jo pavarde. Dabar as noriu atlikti DNR tyrima ir nustatyti kas tikrasis tevas.
Jei ji atsisakys, is karto pripazystama jog as tevas. O dar blogiau jei ji sutiks ir pasirodys kad Tevas tikrai as jai dar gali gresti baudziamoji byla uz vaiko nuslepima nuo tikrojo tevo ir kito asmens pavardes suteikima.
O manipuliuoti su DNR tyrimu nelabai gausis. Domejausi labai daug tuom ir patikekit, suklastoti galima, bet tai kainuoja labai solidzias sumeles, net labai.
Kodel, o gi todel, jei dar kada nors bus daromas to paties asmens DNR tyrimas ir pasirodys, kad si kart jis visiskai kitok. Tada gresia dideles, labai dideles nuobaudos, zalos atlyginimas iki tol nukentejusiems asmenims uz klaidinga tyrima ir t.t.
Vargu ar kas rizikuos tokiu dalyku.
|
|
|
8. Elada
|
2006.09.29 12:31
|
|
Na as turiu viltį, kad taip ir bus.Tik nesuprantu kokį motyvą turi tėvas,kad taip drąsiai atlieka tyrimus, moka pinigus pats. Gal tyrimus atlieka ir gerai, gal tada galima per teisėjus pakreipti norima linkme rezultatus?
|
|
|
6. Anonymous
|
2007.01.10 13:08
|
|
"Atsisakyti DNR tyrimo pagal istatymus nelabai galima. Jei vyras nori isitikinti ar jis tikrasis tevas, jis gali kreiptis del DNR tyrimo, jei motina nesutinka, automatiskai pripazystama jog jis nera vaiko tevas.
Taip kad atsisakysi, vadinas tevystes nepripaisys jam.
Pas mane panasi sitoacija. Issiskyrem su mergina kai ji jau buvo nescia, istekejo uz kito ir gimus vaikui suteike jo pavarde. Dabar as noriu atlikti DNR tyrima ir nustatyti kas tikrasis tevas.
Jei ji atsisakys, is karto pripazystama jog as tevas. O dar blogiau jei ji sutiks ir pasirodys kad Tevas tikrai as jai dar gali gresti baudziamoji byla uz vaiko nuslepima nuo tikrojo tevo ir kito asmens pavardes suteikima."
Tikrai ne. Jei tėvas atsisako daryti DNR tyrimą, teismas GALI, bet neprivalo laikyti tai pagrindu tėvystei nustatyti. Kaip yra atvirkštiniu atveju, nežinau. Jei ir paaiškėtų, kad vaikas jūsų, jums dar tektų įrodyti, kad mergina tikrai žinojo, kad vaikas jūsų ir jūsų neinformavo. Be to, nuginčyti tėvystę galima ne vėliau kaip praėjus metams nuo jos nustatymo arba naujų aplinkybių sužinojimo. Taigi, jei vaikui daugiau kaip metai, šaukštai jau po pietų.
|
|
7. Anonymous 6. Anonymous
|
2007.01.10 13:12
|
|
Štai:
3.148 Tėvystės nustatymo pagrindai
1. Pagrindas tėvystei nustatyti yra moksliniai įrodymai (ekspertizių įrodyti giminystės ryšį išvados) ir kitos Civilinio proceso kodekse numatytos įrodymų priemonės. Jei šalys atsisako ekspertizės, pagrindu tėvystei nustatyti gali būti įrodomieji faktai, patikimai patvirtinantys tėvystę: bendras vaiko motinos ir spėjamo vaiko tėvo gyvenimas, bendras vaiko auklėjimas, išlaikymas, taip pat ir kiti įrodymai. 2. Jei atsakovas atsisako ekspertizės, teismas, atsižvelgdamas į bylos aplinkybes, gali tokį atsakovo atsisakymą įvertinti kaip tėvystės įrodymą.
Ir dar:
3.152 Ieškinio senatis
1. Kreiptis į teismą dėl tėvystės (motinystės) nuginčijimo nustatomas vienerių metų ieškinio senaties terminas. Šis terminas skaičiuojamas nuo tos dienos, kada asmuo, kuris kreipiasi į teismą, sužinojo apie ginčijamus duomenis, įrašytus vaiko gimimo įraše, arba paaiškėjo aplinkybių, duodančių pagrindą teigti, kad duomenys neatitinka tikrovės.
Be to, vaikui gimus santuokoje, moters sutuoktinis automatiškai laikomas vaiko tėvu, todėl ex-mergina net ir norėdama nebūtų galėjusi jūsų įrašyti į vaiko gimimo liudijimą jūsų kaip tėvo.
|
|
9. Doonis 6. Anonymous
|
2007.02.26 22:18
|
|
Gal zinot kur atlikti dnr tyrima klaipedoje?
|
|
5. niukas 4. giedriasas
|
2007.05.31 12:09
|
|
[quote user="giedriasas"]o kiek kainuoja DNR testas?[/quote]
|
|
5. karmelita 4. giedriasas
|
2007.07.24 12:03
|
|
Kiek kainuoja DNR testas Lietuvoje?
|
|
10. bang 5. karmelita
|
2007.07.24 12:10
|
|
760 lygtai
|
|
6. As 5. niukas
|
2007.07.26 10:41
|
|
Nezinau gal kvailas klausimas. Ar imanoma nustatyti tėva, kol vaikas dar negimes?
|
|
7. ketty 6. As
|
2007.07.27 08:09
|
|
Galima, bet didelis pavojus prarasti vaisiu. Paprastai niekas taip nerizikuoja.
|
|
10. Ervi 9. Doonis
|
2007.07.27 14:49
|
|
Tyrimai atliekami tik Vilniuje.
|
|
|
13. laura
|
2008.07.31 00:38
|
|
jo daro klaipedoje naujojo uosto gatve 12a siandien dariaus kaina 900lt
|
|
14. sigulia:) 13. laura
|
2008.08.02 22:57
|
|
norejau paklausti per kiek laiko gavai atsakyma?Jeigu jau gavai.
|
|
|
8. sigulia3
|
2008.08.12 13:34
|
|
Margarita ar galeciau su tavim pakalbeti per one noreciau paklausti keletos klausimu apie tuos tirimus? Jei gali susirask mane Sigulia3@one.lt arba sigulia3 buciau labai dekinga
|
|
|
12. Anonymous
|
2008.11.19 17:42
|
|
ar tikrai yra klaipedoje atliekami dnr tyrimai
|
|
|
9. Anonymous
|
2008.11.21 15:02
|
[quote user="Anonymous"]Man labai idomu,ar galima padaryti vaikui DNR tyrimus be motinos sutikimo? Kiek tai kainuoja ir kaip daro? [/quote]
|
|
9. Anonymous 8. Elada
|
2008.11.22 23:52
|
|
man 19 ir tete kazkodel panoro daryti dnr ar gali mane priverti ji darytis?
|
|
16. bang 9. Anonymous
|
2008.11.24 10:22
|
|
Ne.
|
|
10. Anonymous 9. Doonis
|
2009.04.20 23:34
|
|
suzinojai kur atlieka klaipedoj dnr!
|
|
11. vika 10. Anonymous
|
2009.04.29 00:29
|
|
zmones nebukit kvaili nedarykite dnr ne tam mieste kur tiesiogiai tiria darykit vilniuj ir reikalaukit kad viskas butu daroma prie jusu akiu. as pati dariau dnr klaipedoje ir ka jus manote ogi viskas graziai papirkta ir atsakymas buvo vyro pusej. Viska daro pinigai o jei ju neturi lieki kvailio vietoj. dabar vyksta nervu gadinimas del pakartotinio dnr vilniuj ir ka jus manote ar vaiko tevas nori duoti kraujo vel, kai viskas jo pusej kaip ji priversti.
|
|
5. Anonymous 4. giedriasas
|
2009.05.09 21:31
|
|
kur reikia kreiptis.kokiu adresu?
|
|
|
17. Brangioji uzklauseja
|
2009.06.30 09:19
|
|
DNR tyrimo reikalavimas yra sveikintinas! Tai tik irodys ar vaikas yra vyro ar ne. dabar kas link klastojimo- jei ti ir butu padaryta, nors tai ne taip paprasta, tai visada galima atlikti pakartotina tyrima ir kitoje klinikoje, taip kad neabejokite, tiesa bus nustatyta, o kainuoja tai iki 1000 litu.
|
|
6. Anonymous 5. Elada
|
2009.09.09 10:06
|
|
Laba diena, as noreciau paklausti, kur tai yra daroma? Pati noreciau toki tyrima padaryti .
|
|
18. samantuks 11. vika
|
2009.12.18 08:47
|
|
sveikute sakai kad vilniui nepapirksi,ant savo kailio patyriau,kad ir vilniui gali papirkt.
|
|
19. olivin 18. samantuks
|
2010.05.24 16:25
|
Sveiki,noreciau pabendrauti su Jumis situo klausimu, jeigu galit parasykti man
|
|
|
20. europa.lt
|
2010.05.27 18:49
|
laba diena,
noreciau suzinoti viena dalyka.esu issiskyres su zmona,na po skirybu pradejau galvoti apie dnr tyrima.klausimas butu toks.ar galima padaryti dnr tyrima nezinant vaiko motinai.priezasciu yra.manau suzinojusi,kad noriu tyrimo gali ir nesutikti.buciau dekingas uz atsakyma...
|
|
|
21. europa.lt
|
2010.05.27 18:52
|
nesiruosiu klastoti atsakymu ar dar kazkaip isvengti tevystes.visas reikalas ne del to.tiesiog nesu tikras del visko.
aciu is anksto
|
|
|
23. lana
|
2012.05.07 23:28
|
laba vakara.noreciau paklausti ar galima padaryti dnr testa vaikekiui negimus?ir kiek tai kainuoja?tiesiog problema tame kad istekejusi mergina permiegojo su kitu ir pastojo,dabar nezino kieno vaikas.teiseto vyro ar meiluzio.buciau dekinga uz informacija.aciu
|
|
|
24. atsakymas
|
2012.05.08 08:44
|
|
taip, daroma ir nesciai esant, tik nuo kazkurios savaites. pasidomekit dnr tyrimus atliekanciomis klinikomis, pvz Sorpo klinika. paskambinkit ir pasiteiraukit.
|
|
|
25. tomas
|
2013.03.09 11:31
|
|
per kiek laiko DNR tyrimo atsakymai buna? aciu
|
|
|
26. Net
|
2013.03.09 12:59
|
|
Jau paminėtoje Sorpo klinikoje 2 žmonių palyginimas užtrunka nuo 2 iki 4 savaičių,tačiau už dvigubą kainą gali duoti atsakymą ir po 3 dienų.2 ž.palyginimas ir 1 ž.genotipo nustatymas nuo 2 iki 4 savaičių.
|
|
|
27. hella
|
2013.04.28 13:24
|
|
Labas visiems man tai padejo www.easydna.lt apie tokia firma sese papasakojo kad ji anglijoj naudojosi. O dabar ir pas mus jau yra. As isityriau niekam nezinant. Megini paemiau vyro plaukus. Vaiko seles ir gavau atsakymus. O pradzioj labai bijojau. Bet pasirodo vaikas mano vyro. Tai baigesi bedos. Rekomenduoju.
|
|
|
Jūsų komentaras/atsakymas
|
DĖMESIO: Jūs galite rašyti žinutę ir neprisiregistravęs sistemoje. Jei nesate užsiregistravęs ir norite tai padaryti nemokamai - spauskite čia.
|
|
|
PASTABOS:
1. Neįžeidinėkite diskusijų dalyvių;
2. Neįžeidinėkite teisininkų bei teisinės sistemos.
3. Nekurstykite rasinės ar tautinės diskriminacijos.
4. Mes tikimės, kad diskusijose dalyvauja išsilavinę ir kultūringi žmonės.
5. Reklaminiai skelbimai bus šalinami be įspėjimo.
|
|
|
|