INFOLEX.LT
07:54 Penktadienis, 2013 gegužės 24 d. English English Lietuviškai Lietuviškai
Pradžia Teisės aktai Teismų praktika Studentai Visuomenė Mano
Šiandien portale
  • Naujienos
  • Renginiai
  • Diskusijos
  • Kas ką veikia
  • Darbo birža
  • Infolex formos
  • WWW nuorodos
  • Apie mus
  • Teisės aktai
  • Kodeksai
  • Populiariausi įstatymai
  • Naujausi aktai
  • Savivaldybių dokumentai
  • Teismų praktika
  • Dažniausiai cituojamos bylos
  • Populiariausios bylos
  • Naujausios santraukos
  • Susipažinkite
    Teisės mokymai NTA Teismai Advokatų kontoros Antstolių kontoros Notarų biurai Policijos komisariatai Teismai ERPF
     

    Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
    Paieška:   
    Diskusijos teksto dydis:  A  A  A  A  A 
     
    Pradžia > Visos diskusijos (LT) > Šeimos teisė > Kas zino apie Tevu atstumim...

    Kas zino apie Tevu atstumimo sindroma (TAS)?

        *Už diskusijų dalyvių išsakytą nuomonę neatsakome


    Ziurovas 2012.01.09 23:00
    Visiems zinoma, kad nagrinėjant šeimos bylas, visų pirma siekiama užtikrinti viešojo intereso apsaugą ir visu pirma – vaiko interesus. Teismas privalo atsizvelgti i teisetus vaiko interesus (nuomone).

    Pazvelkime i siuo metu eskaluojama ir visuomene suskaldziusia rezonansine byla N.V. pries L.S., kurioje pagrindinis koziris - „vaiko nuomone/interesai“.
    Is visos pagarbos vienai ginco saliai, noriu pazvelkti i sita situacija nesaliskai.
    Byloje priimtas sprendimas, taciau jo vykdymas praktiskai neimanomas del keleta priezasciu: 1) ypatingos vienos salies statuso, 2) viesosiosi nuomones ir visuomenes rezonanso 3) skirtingai interpretuojamos pacio vaiko nuomones ir jo interesu, 4) Instituciju bejegiskumo ...

    Nesigilindami i visas peripetijas ir vyraujancia viesaja nuomone (kai kas is to pelnosi) paziurekime i sia byla is esmes – kas svarbiau: motinos prigimtine teise, globejos „kova uz teisinguma“, vaiko prigimtine teise, suformuota vaiko ar viesoji nuomone, psichologu isvada ?

    Apie psichologinį smurtą pries vaikus dauguma teiseju turi tik teorinį supratimą, mažai numano kaip tai pasireiškia realiame gyvenime. Psichologinio smurto negalima pamatyti, užuosti, išgirsti, pačiupinėti, jį reikia suvokti, reikia laiko, kad žmogus suprastų, kad tai, ką jis laikė įprasta savo elgesio norma, gali būti pripažįstama psichologiniu smurtu. Vaiku psichologai pastebi, kad sioje byloje manipuliavimas vaiku turejo ypatinga reiksme, kas vyksta vaiko samoneje po „smegenu plovimo“ sunkai prognozuojama. Si būsena lietuviškai įvardinama kaip Tėvo Atstūmimo Sindromas. (angl. PAS)
    Visiems suprantama, kad svarbiausias kriterijus yra „vaiko nuomone“. Tai tarsi lakmuso popierelis, priimant sprendima. Kokia yra tikroji vaiko nuomone gali pasakyti tik profesionalus ir nesaliski psichologai, o ne ginco salys.
    Taciau ar psichologai turi teikti isvada ir vykdymo procese?

    Padiskutuokime:
    Kaip elgtis sioje situacijoje, kas turi Saliamoniska patarima?


    To be continue...

    1. xxx 2012.01.10 00:11
    Kad šiuo atveju manipuliuojama vaiku, tai, manau, aišku visiems. Ir kad teta nėra VISA KO GERIAUSIO linkinti vaikui, manau, taip pat daugiau mažiau aišku. Tačiau vaikas jau ne mažas, jo nuomonė jau yra suformuota, ir tai, kad vaikas bus paimtas ir atiduotas motinai, manau, nebus pats tinkamiausias sprendimas joms abiems. Labai baisu, kad nenutiktų taip, kaip nutiko kadaise toms dviems mergaitėms, kurios iš JAV buvo grąžintos į Lietuvą pas motiną... Nieko gero iš to neišėjo... Todėl dabar, manyčiau, reikėtų peržengti visas ambicijas ir vaiko labui palaukti kol vaikas PATS užsimanys pas mamą... arba užaugs ir pats įvertins situaciją, gyvendamas pas tetą... Vaikui dabar padaryta jau tokia didelė žala, kad sunku pasakyti, ar iš jo dar išaugs žmogus su normalia psichika. Ir prie to prisidėjo dabartinė globėja...

    2. neutralus 1. xxx 2012.01.10 12:58
    Manyciau, kad pradzioje, vykdant teismo sprendima, N.V. pirmiausia reiketu paminti savo ambicijas ir sudaryti salygas L.S. kuri laika pagyventi jos didziuliame name kartu su dukra, kol ji pripras ir "nebijos" motinos... Tai butu be galo ismintingas ir taurus poelgis is N.V. puses. Galu gale juk ne svetima zmogu priglaus, o dukterecios motina.

    Taciau dabar, kai ivykiai pasisuko jai nepalankiai ir tiketinas didelis ieskinis regreso tvarka (pav. del patirtos neturtines zalos), tai maziai tiketina...

    Kaip suprantu, N.V dabar tai garbes, karjeros ir galimu milzinisku finansiniu nuostoliu klausymas, o ne dukterecios ir jos motinos rysiu atstatymas, jos gerbuvis. (Anksciau apie N.V. buvau kitokios nuomones.)
    Jeigu jau LAT pirmininkas ir nepriklausomas psichologas nedviprasmiskai pareiske savo nuomones - tai jau rimtas signalas.
    O vadinamaja "rezonansine byla" galima isspresti is surinktos BB medziagos, netraumuojant mazamete.
    Ir jeigu iki siol L.S. yra saugoma valstybes, tai, turbut, ne be pagrindo,(o gal reiketu saugoti pacia N.V?)
    Nelabai norisis tiketi, kad visi, kurie nepalaiko N.V. butu priskiriami taip vadinamajam p klanam.
    Tai mano nuomone.

    3. bang 2012.01.10 14:14
    "Visiems suprantama, kad svarbiausias kriterijus yra „vaiko nuomone“. - manau, svarbiausia yra vaiko interesai, o ne jo nuomonė. Jei vadovaučiausi vien savo vaikų nuomone, tai turėčiau juos maitinti vien saldainiais, leisti žaisti prie kompo ištisomis paromis, neiti į darželi ir į mokyklą. Vaiko nuomonė nebūtinai sutampa (daugeliu atveju - net atvirkščiai) su įstatymų saugomais jo interesais, kurių jis dar net negali suvokti. Neteisėtai laikydamas vaiką jam gali įteigti bet ką. Realus atvejis - tėvo pagrobtas vaikas po metų nebeprisimena motinos, o grąžinus vaiką motinai, vaikas po metų nebeprisimena tėvo.
    Stankūnaitei, ar mums patinka, ar ne, jokie įtarimai baudžiamojoje byloje pareikšti nėra, psichologai nemato žymių psichologinių pavojų vaikui grįpžti pas motiną, todėl nėra jokių teisėtų priežasčių motinai negrąžinti vaiką (ar vaikui negrąžinti motinos).

    4. Ziurovas 3. bang 2012.01.10 17:06
    Pritariu bang,
    Kartojasi Rinau byla, kai vaika reikejo sugrazinti tevui, o motinele saukesi Ciesoriaus...
    Is pradziu ji (I.R) formavo viesaja nuomone, renkdavo akcijas, koncertus, kure reklaminius video filmus apie "nuskriusta mama" , istisus metus buvo zurnalistu demesio centre...
    Veliau istoja i Zuoko partija...
    Veliau kaltino LT teismus, prokurorus, antstolius, policija ir LV pasieniecius.
    Veliau nutilo, nebedalyvavo politikoje, nerenge spaudos konferencijas, nebendravo su zurnalistais.
    Veliau suklaidinta tauta nuo jos nusigreze ir pacia pradejo kaltinti...

    Veliau ji gailejosi ( bet buvo jau per velu)
    O dabar ji pati isvyko gyventi i Vokietioja...

    Dar laukia Strasburo teismas, kur atsakovas - LT valstybe

    Ar dabar nesikartoja panasus scenarijus?


    to be continue

    5. xxx 2012.01.10 17:44
    Šiuo atveju vaikas jau nepamirš tetos, bet gali nebepamilti ir mamos, ji jau nemaža, žala jai padaryta neatitaisomai. Įdiegtos nežinia kokios vertybės, suformuota belen kokia nuomonė apie motiną ir senelius. Sunku pasakyti, ar suaugusi ji viską sugebės įvertinti teisingai... Liūdna. Mūsų valstybė visiškai neįgali.

    6. ups 2012.01.13 00:34
    o aš nesutinku su komentatoriais.
    iš kur tie vaikų psichologai pastebi, kad vaiku manipuliuojama?
    aš to vaiko nematau viešumoje.
    gal jie prie ikiteisminio tyrimo medž. ar civ, bylos, kuri uždara prieina??

    aš asmeniškai nieko nežinau, o matau tik dviejų šalių emocijas, kurios nuolat ir visada bet kokiose bylose pasireiškia.

    v. minusas didelis- komunikuoti reik mokėti, besiblaškydama su epitetais net savo interesams nepadėsi...
    s. minusas didelis- ji savo vaiku netiki

    nekentimo sindromas yra tada, kai vaikui neleidžia atsikvėpti. kas nereiškia, kad motinai, kuri galėjo prisidėti(pažymiu nežinau) reik vaiką atiduoti. V jei taip nebūtų rėkusi ant būtų ir nebūtų kaltininkų būtų pasiekusi vaiko naudai daugiau.

    o dabar liūdna. abi vertos viena kitos, tik,kad vaikas tąsomas

    7. Ziurovas 6. ups 2012.01.13 11:58
    Nesaliskas (neutralus) komentaras/nuomone.

    Nesutinku su tamstos nuomone, kad vaiku nemanipuliuojama.Ne tik psichologai, bet ir mes visi - ziurovai, ta stebime kasdien. Ir nebutina irengti pasiklausymo aparatura N.V. namuose - vien "Teve musu" ir "Sveika Marija" prie jos namu ka reiskia...

    Manyciau, kad bet kokiu atveju L.S. teises i savo vaika yra negincytinos ar visais aspektais didesnes (ji motina) nei N.V. teises toliau globoti brolio dukra.

    Manau, kad teiseja ne tik privalo grazinti dukra motinai, bet ir sudaryti visas salygas , kad globotine ne tik nebijotu, bet ir priimtu savo gimdytoja.

    O kova pries pedof. N.V. gali testi toliau - remeju nemazai, rinkimai ne uz kalnu.(tik reikia nusivilkti mantija atsisakyti teisejos imuniteto)
    Turedama teisini issilavimima ir neabejotina patirti ji teisme laimes byla pries pedofilus -A.U. bus pripazintas kaltu, (del J.F. nezinau) L.S. bus pripazinta bendrininke ir praras globos teise i dukra,bus nuteista, o mergaite bus sugrazinta pas buvusia globeja.
    O jeigu paaiskes tiesa, ka rase laikrasciai - (kad N.V. ir A.V. jau nebegyvena kartu) ir ji praras mergaites globa -man belieka uzjausti teiseja.(turint omenyje, kas jai paciai grestu)

    Pasikartoju - iki siol as visa laika palaikiau N.V., nes galvojau, kad ji teisi.
    Bet po paskutiniu jos akciju viesioje erdveje, mano nuomone pasikeite.
    Deja.
    kovotojus "u

    8. bang 7. Ziurovas 2012.01.13 13:25
    "Pasikartoju - iki siol as visa laika palaikiau N.V., nes galvojau, kad ji teisi.
    Bet po paskutiniu jos akciju viesioje erdveje, mano nuomone pasikeite."

    Taigi komentaras nėra nešališkas :)
    Reikia pripažinti, kad visa ši "pedofilinė" įstorija nėra iki galo išnarpliota, yra įvairių įtartinų sutapimų ir pan., iš tikrųjų gali būti visaip, bet kuri nuomonė gali pasirodyti teisinga, o gal niekada ir nesužinosime objektyvios tiesos.
    Tačiau, pagal šiuo metu susiklosčiusią situaciją nėra jokių teisėtų priežasčių negrąžinti vaiko motinai, o vaikui - motinos. Išeitis viena - reikia elgtis teisėtai, kaip numato įstatymai ir kaip nusprendžia tuos įstatymus taikantys teismai, o ne kaip vienam ar kitam žmogui atrodo teisingiausia.



    Jūsų komentaras/atsakymas
    DĖMESIO: Jūs galite rašyti žinutę ir neprisiregistravęs sistemoje. Jei nesate užsiregistravęs ir norite tai padaryti nemokamai - spauskite čia.

    Prieš rašydami-perskaitykite  Privatumas
    Vardas (Nick)* Rodyti nuorodą į mano asmens kortelę portale
    El. paštas Rodyti mano el. paštą
    Atsakymas į Atsakymas privatus (matys tik gavėjas ir autorius)
    P.S. Rašyti privačiai galima tik pažymėtiems žvaigždute
    Komentaras*
    Saugos kodas*
       Įrašykite saugos kodą, kurį matote piešinėlyje


    PASTABOS:
    1. Neįžeidinėkite diskusijų dalyvių;
    2. Neįžeidinėkite teisininkų bei teisinės sistemos.
    3. Nekurstykite rasinės ar tautinės diskriminacijos.
    4. Mes tikimės, kad diskusijose dalyvauja išsilavinę ir kultūringi žmonės.
    5. Reklaminiai skelbimai bus šalinami be įspėjimo.
     
     
       
    © UAB Lexnet
    tel. (8-5) 277 9832, faks. (8-5) 277 9831
    el. paštas: portalas@lexnet.lt