|
|
| Diskusijos |
teksto dydis:
A
A
A
A
A
|
|
|
Foto/video medziagos su mazameciu viesinimas per MIP
*Už diskusijų dalyvių išsakytą nuomonę neatsakome
|
NeExpertas
|
2012.05.17 19:42
|
Sveiki
Kaip manote, ar galima per MIP (mas.info priemones) rodyti vaika su uztusuotu veidu?
Garliavos ivykiai parode, kad toks vaiko veido uztusavimas ir viesinimas per TV ir internete yra Vaiku teisiu apsaugos istatymo parodija...
Juk beveik visi Lietuvoje zino, kas ta mergaite, atpazista is balso, is aplinkiniu rato, aplinkybiu, konteksto...
Juokinga ir tiek - tarsi uzdengus veida negalima atpazinti vaika. O vaikas vistiek kentes del "tokio viesumo" ateityje, dar labiau.
Isvis toks "istatymas" , koks yra dabar apie vaiku foto/video viesinima/neviesinima yra absurdiskas.
Kur reikia - vaiko atvaizdas viesinimas (uztusuotu veidu ar ne) o kitur nereikia - vaiku atvaizdu pilna.(turiu omenyje viesai prieinamus socialinius tinklus - draugai.lt, facebook, twitter e.t.c)
|
|
|
1. as
|
2012.05.17 21:19
|
Įstatymas leidžia rodyti vaiką su užtušuotu veidu. Jei tėvai leidžia - galima rodyti ir su neužtušuotu, jei tai nepažeidžia vaiko interesų.
Draugas.lt ir facebook bei kt tinkluose vaikai patys viešina savo nuotraukas. Jei viešintų žiniasklaidos priemonės - tai jau būtų pažeidimas. Nejaugi manote, kad negali būti internete ar tv ekrane jokio vaiko atvaizdo (nei filme, nei reklamoje, nei filmuojantis laidoje, etc.)?
|
|
2. NeExpertas 1. as
|
2012.05.17 22:29
|
...Draugas.lt ir facebook bei kt tinkluose vaikai patys viešina savo nuotraukas. Jei viešintų žiniasklaidos priemonės - tai jau būtų pažeidimas. Nejaugi manote, kad negali būti internete ar tv ekrane jokio vaiko atvaizdo (nei filme, nei reklamoje, nei filmuojantis laidoje, etc.)?
Ne taip galvoju. Vaiko nuotraukas viesoje erdveje - (ziniasklaidoje, TV, internete ir kt) - tevu ir paciu vaiku reikalas
As nemanau, kad vaiko atvaizdas internete, reklamoje, filme ir panasiai yra visiskai "privatus" reikalas.
Paradoxas:
Tikrasis viesumas prasidada ten, kur yra visuomenes interesas, o visa kita - tai kiekvieno asmeninis dalykas.
Garliavos ivykiai - "visos Lietuvos" interesas, o pav. mazos mergaites is Vabalninko parapijos likimas - jau nebe viesasis interesas???
Kaip skamba istatymas del vaiku apsaugos nuo viesinimo?
As turejau omenyje kitka - ar tai, kad Garliavos mergaite uztusuotu veidu PRIES SAVO NORA tapo visos Lietuvos teigiamu ar neigiamu herojumi - AR VISU tuo ivykiu filmavimas ir SVARBIAUSIA viesinimas nepazeidzia pacio istaymo?
Gal nepazeidzia istaymu raide, bet istatymo dvasia???
Kazin, ka mazoji mergaite pasakys po 10 metu, kai YouTube atpazins save su uztusuotu veidu.
|
|
|
3. lex
|
2012.05.18 07:58
|
|
visų pirma nereikėtų teigti to, kas nensutatyta faktinėmis aplinkybėmis. nei jūs, nei aš nežinome kokie yra mergaitės norai.
|
|
|
4. __________
|
2012.05.18 11:29
|
|
Kokios ieškot įstatymo raidės, jei viršesnė įstatymo dvasia... Juk ir girtumas vieniems būna sunkinanti aplinkybė, o kitus išteisina, nes įrodoma, kad tai pataloginė apsinuodijimo alkoholiu būklė.
|
|
5. NeExpertas 3. lex
|
2012.05.18 13:08
|
As nekvestionuoju faktus, kurius, kaip teisingai pastebejote, nezinau nei as, nei Jus, nei dauguma vienaip ar kitaip itikejusiu pilieciu.
Mergaites norai vakar buvo vienoki, rytoj bus kitokie. Dar klausymas, ar mergaites norai (buve ar esami) sutampa su jos interesais. Kaip zinoma, tokius klausymus sprendzia teismas, atsizvelgdamas i kompetetingu instituciju isvada. Kokia tos institucijos kompetencija, kitas reikalas. Deja. Bet istatymas yra istatymas.
Jeigu prisimintume liudnai pagarsejusi Rinau atveji, pamatytume, kad istorija kartojasi ir visas institucijos eilini karta apsikiaulino, nes jokios prevencijos, kad tokie dalykai neivyktu visdelto nebuvo. Ivyko, kas ivyko - pasinaudojo analogija su kubieciu vaiko perdavimu JAV.
O , kaip sako latviai - po karo visos bobos protingos... (tipo, mes pasielgeme teisingai)
Ka veike VTAT iki tol - susirasinejo, kaltino policajus, antstole, teismus, prezidente i.t.t
Tamsta, as iskeliau diskusija del to, kad dabar galiojantis istatymas, ginantis vaikus nuo neigiamos viesumo itakos yra katastrofiskai netobulas.
Netgi, jeigu vietoj uztusuoto vaiko veido per TV, ar internete rodytu animacinius paveikslelius, o visa aplink supanti aplinka butu tikroviska, tai viesuma nesumazina, nes nesunku atspeti, kas tai per vaikas.
Logiskiausia butu, kad jokia vaizdine ar kitokia medziaga apie vaika ir ja supancia aplinka nebutu viesinama.
Pakanka nuasmeninti ne tik varda, pavarde, bet ir visas supancias aplinkybes ir tada vertinti.
Tik tada galesite susukti - bingo...
Dristu abejoti apie Jusu nuosirduma del "mergaites nuomones"
Mano uzuomina apie naslaites is sugalvotos "Vabalninko" parapijos analogiska likima niekas savo nuomones nepareiske. Gal todel, kad jos tevai paprasti kaimieciai??
|
|
|
6. lex
|
2012.05.18 14:35
|
aiškiai suformuluokite klausimą teisinei konsultacijai. absurdas diskutuoti apie nepažįstamų asmenų norus ar poreikius. laikausi nuomonės, kad teismo sprendimai turi būti vykdomi. LR Konstitucijos 68 straipsnis: Įstatymų leidybos iniciatyvos teisė Seime priklauso Seimo nariams, Respublikos Prezidentui ir Vyriausybei.
Įstatymų leidybos iniciatyvos teisę turi taip pat Lietuvos Respublikos piliečiai. 50 tūkstančių piliečių, turinčių rinkimų teisę, gali teikti Seimui įstatymo projektą, ir jį Seimas privalo svarstyti.
Taigi, turite galimybę netobulą įstatymą ištaisyti, tereikia paruošti įstatymo projektą ir surinkti 50 000 LR piliečių parašų.
|
|
|
7. tfu
|
2012.05.18 16:01
|
Uztarsiu istatyma ir istatymo leideja.
Uztusuotas veidas, nors ir 100 proc. nenuasmenina, bet... kiekvienas Lietuvos gyventojas iki skausmo pazysta pagrindiniu bylos figuranciu beigi ju advokatu veidus, tie veidai kai kuriems gyventojams matyt neretai sapnuojasi.
Mergaites veido eilinis TV ziuretojas nezino.
Arba kitas pvz daznas tv ziurovas be abejones atpazintu buvusi omon smogika bei jo advokato ciapajavietiskus usus, taciau 3 vaikus prazudziusi buvusi policininka atpazintu ne kiekviens - teisminio ir ikiteisminio tyrimo metu anas sumaniai maskavosi kapiusonu ir dangstesi dokumentais.
Be to kokia alternatyva - uzdrausti filmuoti, fotografuoti, rodyti bet atpazinti galima ir is aprasyto...vanasi ir rasyti negalima Gyventojai ir taip teisine sistema kaltina uzdarumu ir ne visai be pagrindo, o uzdraudus rodyti ir rasyti, atsirastu dar didesne terpe spelionems, interpretacijai ir susikirsinimui.
Taigi, pasiulymas reguliuoti istatymu taip, kad '' jokia vaizdine ar kitokia medziaga apie vaika ir ja supancia aplinka nebutu viesinama'' atmestas.
|
|
8. NeExpertas 6. lex
|
2012.05.18 20:30
|
Gal todel, kad as NeExpertas ir ne teisininkas, tamsta nesupratote iskeltos diskusijos esme.
Kaip ir Jus , as nekvestionuoju teismo sprendimo Garliavos byloje, gal nepastebejote?
Apie pilieciu iniciatyva surinkti 50000 rinkimu teise turinciu pilieciu parasu del istatymo pataisu pateikti Seimui svarstyti???
Jus ka - juokaujate? Gal turite patirties? Analogu? Kazin, ka pasakytu musu Seimo juokdariai ir kada toks istatymas bus priimtas.
Ar cia referendumas del stojimo i NATO ar Rusijos sajunga, konstitucijos keitimas?
Jeigu norite konkretaus klausymo - prasau:
Ar dabartinis istatymas del vaiko privataus gyvenimo viesinimo (iki smulkmenu), kurio pasekoje supriesinima visuomene (del vienokios ar kitokios informacijos interpretavimo, nepriestarauja tarptautinei vaiku teisiu konvencijai ir LR Konstitucijai? Gal reiketu paklausti prof. E.Kurio ir V. Nekrosiaus?
Argi nepanasu, kad del mazos mergytes tragedijos komercines TV kelia savo reitingus? Ir kuogi tiketi - LTV, BTV, LNK ar TV3 ?
Ar Jums gerb. teisininke del to - dzin?
|
|
|
9. ___________
|
2012.05.19 01:17
|
Čia kalbate apie šį įstatymą?
Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymas
6 straipsnis. Draudimas skleisti neigiamą poveikį nepilnamečių vystymuisi darančią viešąją informaciją, susijusią su asmens duomenų paskelbimu
Visuomenės informavimo priemonėse draudžiama skleisti neigiamą poveikį nepilnamečių vystymuisi darančią informaciją, susijusią su asmens duomenimis:
3) kuria, pateikiant duomenis apie nepilnametį, žeminamas jo orumas ir (ar) pažeidžiami jo interesai;
5) kai neigiamų socialinių reiškinių kontekste pateikiamos nepilnamečių nuotraukos ar filmuota medžiaga apie juos, jei pagal tai galima nustatyti jo asmens tapatybę.
Jei čia kas nors prieštarauja konstitucijai, kelių seimo narių grupė gali kreipti į konstitucinį teismą, 50000 parašų nereikia.
|
|
10. NeExpertas 9. ___________
|
2012.05.19 01:30
|
Taip.
kalba eina apie si istatyma.
Mano biciuliai is uzsienio sake, kad istatymas geras, bet jo interpretacija perdeta.
Normaliose valstybese niekas neleidzia viesinti jokiu detaliu, is kuriu galima nuspeti vaiko tapatybe.
gal patartume i koki Seimo nari kreiptis?
Gal i Stoma, Grazuli, Kupcinska, Songaila?
O gal i Degutiene?Dagi?
O gal i Baukute? Valinska?
O gal i Povilioniene ir Roka?
Testi??
jaaa
|
|
|
11. __________
|
2012.05.19 10:28
|
Nepaminėjot Nedzinsko.... :)
Su jūsų noru, kad informacija apie vaiką būtų slepiama nesutinku. Mergaitės interesai nebūtų pažeisti, jei būtų viešai parodyta, kad vaikas dar sveikas, tačiau, mano nuomone, dabar savaitę vaiko nematysim, nes bus gydoma , kol neatsimins kur supynės. Įstatymas geras, nematau, kur čia pažeista konstitucija, ir vaikas, siekiant informuoti visuomenę, kad jam neatliekamas smegenų plovimas gali būti rodomas ir neuždengtu veidu.
|
|
12. NeExpertas 11. __________
|
2012.05.20 01:38
|
nebukite saliskas...
Ne del to, kad pamirsau nedzinska ar sedziu, o del eskaluojamos temos...
Bet ir as cia turiu savo nuomone, kuri, deja, nesutampa su jusu ir daugeliu kitu "Expertu" nuomone.
Greiciausia, apie TAS (Tevu Atstumimo Sindroma) anksciau jums neteko girdeti...
Ar klonio gatveje mergaitei tikrai niekas neplove smegenu?
As nedisciau nei tvirtinti, nei paneigti...
Jums labai knieti pamatyti valstybes sauguma vaika nuo bereikalingo viesumo, o Vabalninko mergaite jums nerupi?
|
|
|
13. Apolinaras
|
2012.05.20 10:21
|
|
Gal nors šiame portale galima apsieiti dirbtinai išpūstos politikų ir kandidatų į politikus eskaluojamos problemos, gal geriau svarstome teisines problemas
|
|
14. NeExpertas 13. Apolinaras
|
2012.05.20 11:44
|
Aciu Apolinarai,
Ta as ir siekiau, galbut dabar iskelta diskusija igaus prasme.
Butu idomu isgirsti istatymo leidejo, VTAT atstovo, advokato, psichologo -eksperto, TM ir kokio nors LAT teisejo nuomone siuo klausymu.
Ir, zinoma, sio portalo administratoriaus nuomone..
Pagarbiai
NeExpertas
|
|
15. _____________ 13. Apolinaras
|
2012.05.20 11:51
|
Kalbam ne apie politikų, o apie vaiko teises ir galimybes.
Tėvu atstūmimo sindromas pasireiškia, kai vienas pasako, kad pati blogiausia mama yra geriau už geriausią globėją... ir vaikui leidžiama bendrauti tik su viena puse, kai šiuo atveju ne Vabalninko mergaitė savo seneliam ir globėjai negali net paskambinti. Dėl vaiko drįščiau teigti, kad ir saugomas vaikas turi teise bendrauti su su abiem tėvais, seneliais, pusbroliais, lankyti mokyklą, bendrauti su kitais vaikais. Jokio šališkumo aš neturiu, nepažįstu nei vienos pusės, papraščiausiai vadovaujuosi vaiko teisių konvencija, kad vaikas turi būti išklausytas, apsaugotas nuo smurto prieš vaiką, ir turėti galimybę pasimatyti su seneliais ir globėja, dar ir dėl to kad vaiką užaugino ne motina, ir toks staigus vaiko atskyrimas ir nežinomybė labai jį traumuoja.
|
|
16. NeExpertas 15. _____________
|
2012.05.20 14:48
|
Sutinku su tamsta. Sutinku, kad p. Ziobiene 100% neteisi.
Sutinku, kad Vabalninko mergaite neturi uztareju nei Seime, nei Klonio gatveje.
O TAS - ne tai, ka Jus citavote, gal pasigilinkite kituose saltiniuose
As taip pat nepazistu nei vienos, nei kitos puses. As tik matau galutini rezultata - TAS.
O kaip Rinau atvejis?
Kaip tuomet elgesi panele Salaseviciute ir TM Baguska, A. Lydeka,.... ?
Panelei Rinau buvo atidaryta saskaita, iteikta statulele, organizuojami koncertai...
Ji buvo itraukta i Zuoko partijos sarasus..., o pasibaigus rinkimams is partijos isstojo
O dabar ji yra uzmirsta, niekas jos nekalbina ir neprisikalbins, nes tai atsiuks pries ja...Rinau mergaite gyvena normalu gyvenima, motina siuo metu gyvena Vokietijoje, bet ne kartu su dukra.
LT dar laukia Strasburo teismas.
Stankunaites byla pries LT Strasburas nagrineja extra tvarka.
Ar dar turite argumentu?
|
|
|
17. Aukščiausias LAT teisėjas
|
2012.05.20 19:04
|
|
Truputi priminkit apie kokį teismo sprendimą eina kalba. Ten parašyta: jėga , prieš vaiko valią užmetus antkodę ant galvos skubiai, kaukėtoj aplinkoj, nuodijant žmones dujom, išvežti mergaitę, gydyti nuo tėvų atstūmimo sindromo, neleisti pasimatyt, net telefonu pasikalbėt su globėja, seneliais kurie vaika užaugino. Latas tai dar nagrinės, susidomėjo visas pasaulis ...
|
|
18. NeExpertas 17. Aukščiausias LAT teisėjas
|
2012.05.21 00:02
|
Abejoju, kad Jus LAT teisejas...(nes kam prasyti priminima apie Jums jau zinoma teismo sprendima?)
O gal Jus nagrinesite ta byla, kuria susidomejo visas pasaulis"?
"
del LAT:
Isskyrus kai kurias asmenybes, dauguma teiseju visdar isivaizduoja, kad yra neklystantis.
LAT daznai net neperskaito motyvu, o tik zemesniu instanciju teismu rezoliucijas ir priima trafaretines nutartis nepriimti kasacini skunda. Tuo teisingumas ir pasibaigia.
LAT isivaizduoja, kad yra auksciau visko, isskyrus KT ir Dieva (po mirties)
Man teko susidurti su situacija, kad kasacinis skundas nepraeina pro viena teiseju atrankos kolegija, o praeina per kita - su tais paciais motyvais, tik kitaip sudeliotais...
Ar analogisko issimokslinimo ir praktikos turintis advokatas nezino tuos pacius istatymus, kuriais vadovaujasi pats teismas?
|
|
|
19. Vidutinio ugio teisėjas
|
2012.05.21 17:50
|
|
Turiu pasisakyti, kad įžvelgiu konstitucinės lygybės pažeidimą, nes vienos pusės seneliai gali bendrauti su vaiku (dovanoja triušiuką), o kita pusė negali bendrauti, nieko nežino ar vaikas sveikas, negali net paskambinti anųkei, kurią užaugino. O juk nei įstatymu, nei teismo sprendimu seneliams nėra uždrausta bendrauti su vaiku.
|
|
20. NeExpertas 19. Vidutinio ugio teisėjas
|
2012.05.21 19:46
|
Pagaliau!!!
Kodel tai iki siol nepastebejo nei prokurorai, nei TM, nei Ziobiene, nei Prezidente, nei Degutiene,nei landzbegis, nei violetiniai, nei zalieli, nei raudonieji, nei psichologai (isskyrus kai kuriuos),nei gejai, nei nei visu lygiu teisejai?
Jus tikrai galetume dirbti LAT. As uz jus balsuosiu...
Pagarba
NeExpertas
|
|
21. NeExpertas 19. Vidutinio ugio teisėjas
|
2012.05.21 19:49
|
Ar galeciau i Jus neformaliai kreiptis asmeniniu klausymu? (analogiska situacija)
Pagarbiai
NeExpertas
|
|
|
22. lex
|
2012.05.22 08:24
|
|
atsakau į jūsų klausimą: nagrinėjamas teisės aktas neprieštarauja Konstitucijai.
|
|
23. as 19. Vidutinio ugio teisėjas
|
2012.05.22 08:42
|
|
Kai trejus ar daugiau metų vienos pusės seneliai apskritai negalėjo pamatyti anūkės - visi tylėjo. O dabar gi jau kai kita pusė nemato anūkės dvi dienas - konstitucinės teisės pažeidimas. Žavu. Ar tik teisėjų giminės atžvilgiu gali būti pažeidimų, lygybės principą netyčia pamiršote?
|
|
24. NeExpertas 23. as
|
2012.05.22 10:35
|
Bingo!!!
O kaip manote - kokios bausmes nusipelne Dydysis Rezisierius ?
O vidutinio ugio (ar atvirumo?) teisejo noreciau paklausti kaip butu sprendziama analogiska (bet ne pedofilijos) byla jusu apylinkes/apygardos teisme del vaiko grazinimo tevui/motinai is Vabalninko parapijos?
Ar butu imanoma, (pries pusvalandi paskutinia pateikus faksu atsisiuta prasyma) sustabdyti 3 kartus patvirtinta teismo sprendima???
|
|
|
25. as
|
2012.05.22 11:16
|
Kaltuosius nustato ir bausmes skiria teismas - jam si darba ir palikime.
Taip taip, stabdykite teismo sprendimus faksu pateiktu prasymu - is karto, kai bus gautas faksas, byla ir bus sustabdyta :) Tik kyla klausimas, kodel reikia kazka stabdyti?
|
|
|
26. __________
|
2012.05.22 15:23
|
|
Juk žinot, teisėjas, nesvarbu kokio ūgio jis būtų konsultacijų neteikia.
|
|
|
27. NeExpertas
|
2012.05.24 21:33
|
Zinau, kad teisejas neturi teises konsultuoti, bet turi teise issakyti savo nuomone. (Kaip tai daznai daro viena Kauno apygardos teiseja, o kartais ir LAT pirmininkas)
Idomu, kokio "teisingumo" dabar sieks mineta apygardos teiseja, jeigu daug kartu viesai pareiske, kad nepasitiki LT teisingumu. Turbut kreipsis i Gudija ar UK...
|
|
|
28. __________
|
2012.05.24 22:16
|
|
Kiekvienas žmogus, net ir teisėjas turi savo nuomonę, savo įsitikinimus ir konstitucijos garantuojamą teisę viešai ją pareikšti. Bylos klausimu konsultuoja advokatai, advokato padėjėjai. Bet tą grąžią nekaltą mamą dabar turbūt atstovaus pigiausias advokatas, nes vaikas paveldėjo tik 5000 litų, o dar triušiuką reikės maitinti...
|
|
29. . 28. __________
|
2012.05.25 10:24
|
|
Nepergyvenkite,ši Garliavos panikė,turi bragiausius advokatus,tik iškyla klausimas,už ką ir kieno toks dosnumas?
|
|
30. . 28. __________
|
2012.05.25 10:26
|
|
Nepergyvenkite,ši Garliavos panikė,turi bragiausius advokatus,tik iškyla klausimas,už ką ir kieno toks dosnumas?
|
|
|
31. Marsietis
|
2012.05.26 00:48
|
|
Tai kur tas tėvų atstūmimo sindromas, jei vaikas, šiltai bendrauja su motina? Ir pagal kokį įstatymą vaikui uždrausta bendrauti su seneliais ir Ventskiene?
|
|
32. NeExpertas 31. Marsietis
|
2012.05.29 16:17
|
TAS - psichologinio vaiku zalojimo (is kito tevo/motinos/globejo puses) pasekme.
Minetu atveju buvo akivaizdi ir negyncytina Ventskienes ir jos aplinkos (kirpejos) neigima itaka globotinai.... (priesiskumas i.t.t motinai ir kitiems seneliams)
Niekas neuzdraude vaikui bendrauti su seneiais ir motina....
As, kaip NeExpertas, manyciau , kad apygardos teisejai labiau reiketu rupintis savo sunumi, kad neatsitiktu kaip Ingai Rinau- del dukros kovojo, o sunu pamirso
NeExpertas is UK
|
|
33. NeExpertas 31. Marsietis
|
2012.05.29 16:17
|
TAS - psichologinio vaiku zalojimo (is kito tevo/motinos/globejo puses) pasekme.
Minetu atveju buvo akivaizdi ir negyncytina Ventskienes ir jos aplinkos (kirpejos) neigima itaka globotinai.... (priesiskumas i.t.t motinai ir kitiems seneliams)
Niekas neuzdraude vaikui bendrauti su seneiais ir motina....
As, kaip NeExpertas, manyciau , kad apygardos teisejai labiau reiketu rupintis savo sunumi, kad neatsitiktu kaip Ingai Rinau- del dukros kovojo, o sunu pamirso
NeExpertas is UK
|
|
|
Jūsų komentaras/atsakymas
|
DĖMESIO: Jūs galite rašyti žinutę ir neprisiregistravęs sistemoje. Jei nesate užsiregistravęs ir norite tai padaryti nemokamai - spauskite čia.
|
|
|
PASTABOS:
1. Neįžeidinėkite diskusijų dalyvių;
2. Neįžeidinėkite teisininkų bei teisinės sistemos.
3. Nekurstykite rasinės ar tautinės diskriminacijos.
4. Mes tikimės, kad diskusijose dalyvauja išsilavinę ir kultūringi žmonės.
5. Reklaminiai skelbimai bus šalinami be įspėjimo.
|
|
|
|