Kas savaitę gausite koncentruotą svarbiausių pokyčių teisėje ir teismų praktikoje apžvalgą, parengtą teisės ekspertų. Atsisakyti galėsite bet kada. Susipažinkite su Infolex privatumo politika.
El. paštas
Prenumeruoti
Dėkojame. Jūsų registracija išsaugota.
Nemokamas naujienlaiškis siunčiamas pirmadieniais. Kadangi prenumeratorių yra daug, jeigu naudojatės Gmail paštu, patikrinkite katalogą Šlamštas (Spam) ir paspauskite Pranešti, kad tai ne šlamštas. Taip įtrauksite Infolex į patikimų siuntėjų sąrašą ir nepraleisite savaitinių teisės apžvalgų.
Ar tikrai norite pažymėti šį komentarą kaip netinkamą?
Pažymėkite patikrinimo varnelę:
Povilas
2017-12-07 23:07
Nesuprantu, kur problema. Pirkau prekiu, atsiskaiciau grynais. Gavau ceki. Po puses metu pardavejas susisiekia ir sako kad apmokejimo tai sumai sistemoje neturi/ nemato. Reikalauja nedelsiant atsiskaityti. Gal turite minciu kas su ju kasos apskaita negerai ar imanoma klaida ar man isdave negaliojanti kvita? (Nors pagal kvito israsymo rekomendacijas viskas yra)
Labas vakaras,
dažna situacija smulkių verslininkų tarpe, sąskaitq buhalteriją pasiekė, o kvitas pasimetė.
Manau, jei pateiksite kvito kopiją - klausimai išnyks.
2. augism
2017-12-08 11:06
Jei neslėptumėte, kokiu būdu pardavėjas Jus surado, ir kaip nusprendė, kad būtent Jūs neatsiskaitėte, būtų galima bandyti padėti.
Teisėjas
Jūsų komentaras/atsakymas
DĖMESIO: Norėdami rašyti žinutę, prisijunkite prie sistemos. Užsiregistruoti galite nemokamai čia.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį ir svetainės funkcionalumą, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Prašome pasirinkti, kokius slapukus sutinkate priimti. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.