Pradžia Savaitės apžvalga Teisės aktai Teismų praktika Mano
Prisijungimas
Šiandien portale
Kas ką veikia
Teisės aktai
Teismų praktika
Susipažinkite
 

DISKUSIJOS

Pradžia > Visos diskusijos (LT) > Mokesčių teisė > Įmonė veikė be darbuotojų


    


RemigijusJonas 2020-12-06 20:07
Sveiki, įkūriau įmonę (UAB) ir pradėjau vykdyti veiklą (išrašinėjau sąskaitas) ir gaudavau apmokėjimus, tačiau prieš išrašinėdamas sąskaitas savęs (kaip direktoriaus) neįdarbinau. Gavosi taip, kad buvo vykdoma veikla, bet nebuvo nė vieno darbuotojo.

Ar eina įdarbinti save atgaline data? Ar yra kokios baudos?

Per neapdairumą dabar turiu problemų. Kaip siūlote elgtis?

Būsiu dėkingas

1. Alda 2020-12-06 20:17
Tai gal turėjote kitų darbuotojų nors vieną?Tai bent.Tai gal buhalterė buvo?

2. RemigijusJonas 2020-12-06 20:22
Tai vat, kad neturėjom. Nei direktoriaus, nei buhalterio, nei nieko kito.

Turiu kitą įmonę, kurioje yra darbuotojų ir buhalteris. Atidariau dar vieną UAB savarankiškai ir kažkaip neperkalbėjom su buhalteriu dėl įdarbinimo. Vykdžiau veiklą ir dabar paprašiau, kad sutvarkytų buhalteriją už visą periodą ir supratau, kad turiu problemą.

3. Alda 2020-12-06 22:32
Kad nebūtų baudžiamosios bylos dėl apgaulingo buhalterinės apskaitos tvarkymo,nueikit pas vmi specialistę,kad leistų jus įdarbinti atgaline data.Pasakykite,kad sąžiningai suklydote dėl įdarbinimo įforminimo.

Jūsų komentaras/atsakymas

DĖMESIO: Norėdami rašyti žinutę, prisijunkite prie sistemos. Užsiregistruoti galite nemokamai čia.