Kas savaitę gausite koncentruotą svarbiausių pokyčių teisėje ir teismų praktikoje apžvalgą, parengtą teisės ekspertų. Atsisakyti galėsite bet kada. Susipažinkite su Infolex privatumo politika.
El. paštas
Prenumeruoti
Dėkojame. Jūsų registracija išsaugota.
Nemokamas naujienlaiškis siunčiamas pirmadieniais. Kadangi prenumeratorių yra daug, jeigu naudojatės Gmail paštu, patikrinkite katalogą Šlamštas (Spam) ir paspauskite Pranešti, kad tai ne šlamštas. Taip įtrauksite Infolex į patikimų siuntėjų sąrašą ir nepraleisite savaitinių teisės apžvalgų.
Sveiki, prieš šešis mėnesius pirktas butas senos statybos. Vasara buvo viskas ok, žiemą prasidėjo bėdos, pro sienas tekantis vanduo ir t.t.
Sutartyje yra punktas:
Daiktas yra tinkamas naudoti pagal jo paskirtį, neturi akivaizdžių ar esminių trūkumų,
nėra Pardavėjui žinomų paslėptų trūkumų, dėl kurių Daikto nebūtų galima naudoti pagal jo
paskirtį, arba dėl kurių Daikto naudingumas sumažėtų taip, kad Pirkėjas, apie tuos
trūkumus žinodamas, arba apskritai nebūtų Daikto pirkęs, arba nebūtų tiek už jį mokėjęs.
Ar įmanoma gražinti tokį butą pagal tą punktą žinant kad jis buvo parduotas su defektais?
Ar tik per teismą įrodant, kad jie žinojo apie defektus?
Ačiū
1. Alda
2024-12-14 19:46
Pasirinkti-ar jum geriau švaistyti energiją,laiką ir pinigus teismams,ar ieškot varvančio vandens priežasties ir butų ūkis sutvarkys...
2. Laurynas
2024-12-16 11:50
Sveiki, labai keblus klausimas. Visada galima parašyti pretenziją pardavėjui, paprašyti kad sumažintų kainą, ar kreiptis dėl grąžinimo. Bet kita vertus, o kaip jūs įrodysite kad jie žinojo apie defektus? Kur garantija kad defektai neatsirado per paskutinį pusmetį, kai butas jau jūsų nuosavybė? teismo keliu visada galima, tačiau neatmeskite galimybės kad nieko nepešite
3. Orote
2024-12-16 17:37
supratau, klausimas keblus, ačiū už atsakymus
4. Racionalus sprendimas
2024-12-16 21:17
Praktinis patarimas: siūlyčiau kreiptis į pardavėją ir susitarti gražiuoju, kad pardavėjas Jums atlygintų protingo dydžio išlaidas trūkumų ištaisymui, argumentuojant tuo, kad pardavėjas gyvendamas šiame bute, neabejotinai žinojo ar turėjo žinoti apie jo trūkumus.
Kreipimasis į teismą yra paskutinė priemonė, kuri neišvengiamai pareikalaus didelių išlaidų, bet nebūtinai atneš norimą rezultatą.
5. osra
2024-12-18 08:35
1) jei bus nustatyta, kad neaptarti defektai buvo iki pirkimo-pardavimo, tai nesvarbu, ar žinojo apie juos pardavėjas
2) bet brangių ir sudėtingų prekių negalima grąžinti dėl neesminių defektų. Pvz., nusipirkęs automobilį negali grąžinti dėl to, kad atėjus žiemai paaiškėjo, jog neveikia vairo šildymas.
Jūsų komentaras/atsakymas
DĖMESIO: Norėdami rašyti žinutę, prisijunkite prie sistemos. Užsiregistruoti galite nemokamai čia.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį ir svetainės funkcionalumą, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Prašome pasirinkti, kokius slapukus sutinkate priimti. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.