Kas savaitę gausite koncentruotą svarbiausių pokyčių teisėje ir teismų praktikoje apžvalgą, parengtą teisės ekspertų. Atsisakyti galėsite bet kada. Susipažinkite su Infolex privatumo politika.
El. paštas
Prenumeruoti
Dėkojame. Jūsų registracija išsaugota.
Nemokamas naujienlaiškis siunčiamas pirmadieniais. Kadangi prenumeratorių yra daug, jeigu naudojatės Gmail paštu, patikrinkite katalogą Šlamštas (Spam) ir paspauskite Pranešti, kad tai ne šlamštas. Taip įtrauksite Infolex į patikimų siuntėjų sąrašą ir nepraleisite savaitinių teisės apžvalgų.
Ar tikrai norite pažymėti šį komentarą kaip netinkamą?
Pažymėkite patikrinimo varnelę:
Ačkarikas
2025-01-27 21:48
Sveiki, reikėtų pagalbos dėl vartotojų teisių...
Prieš pusantrų metų įsigijau prekę, kuri pasirodė nekokybiška. Pardavėjas šiandien pakeitė į naują nemokamai, tačiau garantijos nedavė. Argumentavo, kad dar galioja toji, kurią gavau apsipirkdama pirmą kartą. Man pasirodė nelogiška, kodėl man turi galioti garantija daiktui, kurio jau nebeturiu?
Pagal CK 6.335 6 d. suprantu, kad garantija vis tik turėjo būti suteikta. Ką turėčiau daryti? Jau tiesiai į VVTAT kreiptis? Ar išvis įmanoma kažką pasiekti?
Jūsų komentaras/atsakymas
DĖMESIO: Norėdami rašyti žinutę, prisijunkite prie sistemos. Užsiregistruoti galite nemokamai čia.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį ir svetainės funkcionalumą, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Prašome pasirinkti, kokius slapukus sutinkate priimti. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.