Dokumentas atspausdintas iš INFOLEX teisės aktų sistemos www.teisesaktai.lt.
Dokumentas atspausdintas iš INFOLEX teisės aktų sistemos www.teisesaktai.lt.
23 str. | Lietuvos Respublikos darbo kodeksas
Straipsnio redakcija įsigalioja nuo: 2003-01-01
Teisės akto redakcija įsigalioja nuo: 2016-07-01
Teisės akto statusas: Negaliojantis (nuo 2016-07-01)
Su straipsniu susiję duomenys
  • 23 straipsnis. Darbdavių pareigos ir teisės, susijusios su darbuotojų atstovais

    1. Darbdavys privalo:

    1) gerbti darbuotojų atstovų teises ir netrukdyti jiems veikti. Darbuotojų atstovų veikla negali būti nutraukiama darbdavio valia;

    2) priimdamas sprendimus, galinčius turėti įtakos darbuotojų teisinei padėčiai, konsultuotis su darbuotojų atstovais, o įstatymų nustatytais atvejais – gauti jų sutikimą;

    3) nevilkinti kolektyvinių derybų;

    4) išnagrinėti darbuotojų atstovų pasiūlymus per šiame Kodekse nustatytą laikotarpį, o jeigu toks nenustatytas – per vieną mėnesį, ir motyvuotai raštu į juos atsakyti;

    5) nemokamai teikti būtiniausią informaciją darbo klausimais apie įmonės veiklą;

    6) sudaryti sąlygas darbuotojų atstovams atlikti savo funkcijas;

    7) vykdyti kitus kolektyvinių sutarčių nustatytus įsipareigojimus;

    8) užtikrinti kitas įstatymų nustatytas darbuotojų atstovų teises.

    2. Jeigu darbuotojų atstovai pažeidžia darbdavio teises, įstatymus ar sutartis, įstatymų nustatyta tvarka darbdavys turi teisę kreiptis į teismą prašydamas nutraukti veiklą, pažeidžiančią jo teises, įstatymus ar sutartis.

     

Norėdami gauti atsakymą, įveskite savo elektroninio pašto adresą
Dėkojame.
Pranešimas išsiųstas
Sutinku gauti Infolex el. laišką pagalbos atsakymui įvertinti.
Atšaukti
Į pagalbos centrą >
Pagalba
Mobili ver.