453 straipsnis. Mobiliųjų kelių transporto darbuotojų darbo laiko ir jo apskaitos pažeidimai
KEISTA:
2022 06 30 įstatymu Nr. XIV-1358 (nuo 2022 08 01)
(TAR, 2022, Nr. 2022-15492)
1. Nustatyto nepertraukiamo darbo laiko viršijimas mažiau kaip trisdešimt minučių
užtraukia įspėjimą arba baudą vairuotojams nuo penkiasdešimt iki septyniasdešimt eurų.
2. Nustatyto nepertraukiamo darbo laiko viršijimas daugiau kaip trisdešimt minučių, bet mažiau kaip viena valanda trisdešimt minučių,
užtraukia baudą vairuotojams nuo septyniasdešimt iki devyniasdešimt eurų.
3. Nustatyto nepertraukiamo darbo laiko viršijimas viena valanda trisdešimt minučių ir daugiau
užtraukia baudą vairuotojams nuo devyniasdešimt iki vieno šimto penkiasdešimt eurų.
4. Nustatyto nepertraukiamo darbo laiko nakties metu viršijimas mažiau kaip viena valanda trisdešimt minučių
užtraukia įspėjimą arba baudą vairuotojams nuo septyniasdešimt iki devyniasdešimt eurų.
5. Nustatyto nepertraukiamo darbo laiko nakties metu viršijimas viena valanda trisdešimt minučių ir daugiau
užtraukia baudą vairuotojams nuo devyniasdešimt iki vieno šimto penkiasdešimt eurų.
6. Vidutinio arba maksimalaus savaitės darbo laiko viršijimas mažiau kaip keturiomis valandomis
užtraukia įspėjimą arba baudą vairuotojams nuo trisdešimt iki septyniasdešimt eurų.
7. Vidutinio arba maksimalaus savaitės darbo laiko viršijimas daugiau kaip keturiomis valandomis, bet mažiau kaip devyniomis valandomis,
užtraukia baudą vairuotojams nuo septyniasdešimt iki vieno šimto penkiasdešimt eurų.
8. Vidutinio arba maksimalaus savaitės darbo laiko viršijimas daugiau kaip devyniomis valandomis, bet mažiau kaip keturiolika valandų,
užtraukia baudą vairuotojams nuo vieno šimto penkiasdešimt iki dviejų šimtų penkiasdešimt eurų.
9. Vidutinio arba maksimalaus savaitės darbo laiko viršijimas keturiolika valandų ir daugiau
užtraukia baudą vairuotojams nuo dviejų šimtų penkiasdešimt iki trijų šimtų penkiasdešimt eurų.
10. Keleivių vežimas reguliariaisiais reisais kelių transporto priemonėmis, kuriose neprivalo būti įrengti tachografai, naudojant vairuotojų darbo (pamainų) grafikus ir eismo tvarkaraščius, kuriuose nenurodyta visa privaloma informacija,
užtraukia baudą juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims, kuriems pavesta vadovauti krovinių ar keleivių vežimo veiklai, nuo penkių šimtų iki vieno tūkstančio eurų.
11. Keleivių vežimas reguliariaisiais reisais kelių transporto priemonėmis, kuriose neprivalo būti įrengti tachografai, neturint vairuotojo darbo (pamainų) grafikų ir eismo tvarkaraščių
užtraukia baudą juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims, kuriems pavesta vadovauti keleivių vežimo veiklai, nuo devynių šimtų iki vieno tūkstančio septynių šimtų eurų.
12. Šiame straipsnyje vartojama sąvoka „mobilieji kelių transporto darbuotojai“ suprantama taip, kaip ji apibrėžta 2002 m. kovo 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje 2002/15/EB dėl asmenų, kurie verčiasi mobiliąja kelių transporto veikla, darbo laiko organizavimo.